$1047 added - KUN i aften - Everest
Everest Poker er i gavehumør, og giver derfor PokerNetterne tokens for i alt $1047!
Disse tokens bliver givet væk i en enkelt turnering den 5. maj kl. 20.00 dansk tid.
Specifikationerne for turneringen:
Sted: Everest Poker
Dag: Onsdag d. 5. maj
Tid: 20.00 dansk tid
Buy-in: $5,5
Start stack: 150 bb
Levels: 12 min
Added:
1. og 2. - Buy in til $150.000 garanteret søndag d. 9. maj kl. 20.00 dansk tid - $336+24 stykket
3. til 5. - Buy in til $25.000 garanteret søndag d. 9. maj kl. 18.00 dansk tid - $100+9 stykket
Tryk her for passwords
Turneringen hedder PNDK $150K kval og findes under Turneringer\Privat.
Spiller du endnu ikke på Everest Poker, kan du oprette dig her. Husk at slette cookies, inden du trykker på linket!
Mvh,
PokerNet Teamet
single rebuy hvad skal det nu betyde? :)
Er jeg den eneste der har problemer med at password?
@jannik_pro
Det plejer at betyde at man kun har et rebuy. Tror at der plejer at være add-on oveni, men det er længe siden at jeg har spillet sådan en.
okay, vil gerne være sikker inden jeg melder mig til nogen der ved det 100% ?? er det 1R 1Addon ???
Jeg beklager, men det kan ikke blive single rebuy i stedet - Vores Everest manager, var ikke klar over, at det ikke kunne lade sig gøre.
Jeg vender tilbage så snart jeg har svar om, hvad buy-in bliver. Jeg regner med, at det bare bliver $5,5 uden rebuy.
Turneringen bliver bare en "almindelige" $5,5.
great takker for info nothing hvis du så også lige kunne fixe de lande i sat'en på stars så ville min dag være reddet ;)
SKAL MAN VÆRE SIGNET UP IGENNEM PN FOR AT KUNNE SE DEN??? HURTIGT HJÆLP :D
@ jannik
Hvad med at læse artiklen?...
"Everest Poker er i gavehumør, og giver derfor PokerNetterne tokens for i alt $1047!"
DOH turneringen er den 5. som jeg troede var i dag, jeg store klovn ;D
Ja tydeligvis jeg troede det var den 5. i går :D og den 6. i dag ;)
@jannik
Bare så du er helt med, så er det den 5. i dag ;)
Okay takker for oplysningen nothing, så mangler vi bare at jeg kan se turneringen i lobbyen? :s
@jannik
Jeg kan se turneringen uden at være logget ind :) Der er 7 regged allerede.
Turneringen hedder PNDK $150K kval og findes under Turneringer\Privat.
WHAT?!?! seriøst ? hvad hvis jeg stadig ikke kan se lortet? :D kontakt support ? kan du ikke smide id hvis man kan det på everest?
hej nothing878
jeg kan se turneringen men ikke regge mig til den
hvad gør jeg ?
@noempati
Hvad er dit screenname, så tjekker jeg om jeg kan finde grunden.
Mvh,
Everest/Astrid
Der er kun 21 tilmeldt - kom så drenge :)
Gad godt at spille den, men hvorfor er der ikke plads nok til at skrive hele passwordet?????
Jeg kan gøre opmærksom på at login og screen name ikke er identiske :)
Det gjorde jeg også, hvorefter jeg rettede min whiner post :)
Spiller for sjældent på Everest, bryder mig simpelthen ikke om softwaren, hvilket selvfølgelig er ærgerligt. Denne tour havde dog for god value :)
@DrNoe
Jo. Problemet er, at vores IT-mand er taget på ferie, så han er ikke til at få fat i hele tiden. Jeg kan desværre ikke selv gøre det :(
@nothing
Ved du om det er muligt at afregistre og få penge, eller en ticket så man kan spille en anden dag?