Satellit til $475 APPT-Cebu satellit. $15 rebuy.
Sæder til top 2, $145 til nr. 3.
Jeg er kommet tilbage efter at ha' været ret presset (7k). Slog selv nr. 5 ud, men har været super kortdød, siden 4-handed.
Jeg har valgt at vise resultatet også, men vil gerne høre kommentarer til preflop limp, betsize på flop, call på turn. Resultatet var naturligvis ret skidt, men kom gerne med input.
Mvh,
LC
PokerStars Game #34303810865: Tournament #204223738, $15+$1 USD Hold'em No Limit - Level XIV (800/1600) - 2009/10/21 5:35:53 ET
Table '204223738 3' 9-max Seat #1 is the button
Seat 1: HERO (23810 in chips)
Seat 2: Proludo (16875 in chips)
Seat 4: bingoboyz (57742 in chips)
Seat 8: modemore (17573 in chips)
HERO: posts the ante 150
Proludo: posts the ante 150
bingoboyz: posts the ante 150
modemore: posts the ante 150
Proludo: posts small blind 800
bingoboyz: posts big blind 1600
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO 6♥ 6♠
modemore: folds
HERO: calls 1600
Proludo: calls 800
bingoboyz: checks
*** FLOP *** 7♣ 5♥ 3♦ <-- 5400
Proludo: checks
bingoboyz: checks
HERO: bets 3200
Proludo: folds
bingoboyz: calls 3200
*** TURN *** 6♣
bingoboyz: bets 19200
HERO: calls 18860 and is all-in
Uncalled bet (340) returned to bingoboyz
*** RIVER *** T♠
*** SHOW DOWN ***
bingoboyz: shows 4♣ 2♠ (a straight, Three to Seven)
HERO: shows 6♥ 6♠ (three of a kind, Sixes)
bingoboyz collected 49520 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot 49520 | Rake 0
Board 7♣ 5♥ 3♦ 6♣ T♠
Seat 1: HERO (button) lost with three of a kind, Sixes
Seat 2: Proludo (small blind) folded on the Flop
Seat 4: bingoboyz (big blind) won (49520) with a straight, Three to Seven
Seat 8: modemore folded before Flop (didn't bet)
$15 rebuy sat til $475 APPT sat
Mine umiddelbare tanker er hvordan dit image er ved bordet?
Plejer du at limpe hænder? Du siger du har været kortdød i et stykke tid, vil det sige at du har foldet alle hænder?
4-vejs, plejer jeg selv at standardraise alle PP's, men hvis du har kørt limp stilen så ved jeg ikke hvad du skal gøre. Dit bet på turn virker meget fornuftigt, men forstår ikke dit call på turn?
Hvad har du ham på? Hvilke hænder ville han spille således, med call på flop?
Når du har været kortdød skal du 10/10 gange raise alle PP's her preflop.
Således undgår du at du bliver callet af 42o som her. Desuden vil du hellere end gerne "bare" tage blinds og anter ned med små PP's
Som hånden udspiller sig går jeg også død her.
Forstår ikke helt limpet, du sidder med 23k og kan rent faktisk nemt tåle at raise her og specielt hvis du har været kortdød i en periode. Du giver jo sb mulighed for rigtig gode odds for at calle ind i potten og cl er "gratis" med. 66 spiller på ingen måde godt på flop bare med få høje kort og en så stor CL. Nu hvor du har limpet ind og ved de kan sidde med alt muligt crap er 4 bestemt ikke usandsynlig og hvorfor sætte din stack på spil ved at calle ind i cl`s store bet?. Selv hvis du folder her i spottet efterlades du med en fornuftig stack i.f.t. at gå efter top2.
Personligt ville jeg raise preflop (med dit image) til 4400. Problemet er selvfølgellig hvad vi så gør mod et reraise. Jeg kunne sagtens finde et fold frem og så vente til et andet spot.
/Henriik
Næste gang, så raiser jeg pp preflop 4-handed. Enig i, at det er et skidt sted at gå død, og havde planlagt at folde alt undtagen hvis jeg rammer et set, efter at ha' givet den et skud på turn - fordi det er mod CL og jeg ligger nr. 2.
Har vist, at jeg kan folde, men har også været lidt mere aggro de sidste 3-5 hænder (hvor jeg endelig har fået lidt kort). Ellers har det være Q3o, T4o osv. osv. de sidste 15 hænder inden da.
Tror det er mit største tour leak. Caller for hurtigt, når det er for alle chips - det er ikke første gang. Har naturligvis set, at han nemt kan ha' en 4 til straighten, men når at overbevise mig selv om, at mit set bare skal ramme huset... :S