Hej alle,
så er der igen gang i $6 rebuy turnering på PartyPoker. Hvem er med?
Sidder på bord #31, nick er Nyb123.
GL.
$15.000 Guaranteed - $6 rebuy
uhh, lækker fordobling :-) kigger lidt med.. er ikke selv med idag, desværre.
Ja, det var nice. Sidste gang jeg spillede denne turnering blev jeg nr. 3, så må vi se om jeg kan gøre det lige så godt - hvis ikke bedre denne gang ;).
Tja, det kører sgu ikke lige nu. Tabte med KK til 22 og når jeg endelig får de høje kort, så rammer de andre sgu med deres suitede connectors.
Så kom der lige en double up. Raiser med AA i MP og en EP limper caller. Floppet er TT9 og han går instant all-in. Jeg caller og han viser A3.
Sidder med næsten 50k og blinds er på 400/800. Average er på 35000 og der er 460 tilbage.
keep posting...
Sådan, så kom jeg da lidt op igen. Sidder med 63o i BB og blinds er 3000/6000. En limper og SB caller. Floppet er 45T og vi ender alle 3 all in. SB viser flushdraw og limper viser T9. T på turn og en dejlig 7''er på river. Nu er jeg på 60.000 igen.
Så røg jeg som nr. 141 og penge til 140. Får 55 på button og LP raiser og jeg pusher og han caller med 99.
den turnering har kostet mig et par gode tastaturer allerede... 4 dage i streg sluttede jeg mellem nummer 30 og 70. Røg ud på de mest nederen måder hver gang. Bliver dog stadig nød til at vinde den på et tidpunkt
6+R på party er ret griner, da der er en kombination af de vildeste fisk der ikke fatter et hammerslag og så nogle ganske habile spillere.
Specielt de første 20-30 minutter. Any 2 kort med tøj på, og skillingerne ryger i midten, så man kan rebuye.
Jeg er flere gange kommet frem til pausen med flere chips end gennemsnittet - uden at have vundet en eneste pot
Den lyder som god underholdning, nu er jeg også interesseret. Jeg synes aldrig jeg har set den på tournament schedule.
Jaeh ok, man kunne jo evt se hvornår den første post i denne tråd er oprettet:-)
Mvh.
Wagn666