Hvem her fra PN er friske på en $1010 SNG-dyst?
Sted: Party (skattefrit og lav rake)
Tidspunkt: I aften kl. 22.30!!
----------------------------------
BI: $1010
Struktur: Normal
Antal spillere: 10
Spillere som er på (Party-nicks i parantes):
-EP (ImURidoL) *
-Nafudoma (Nafudoma1)
-bestfluff (sparto1)
-Klaphat
-cosmichorror (StaaleRaus) *
-DenRødeHaj1
-Kalsen (kalsen1)
-Bodin (IdonkOutU) *
-Dokkedal
-Jesper H (Jever84)
Standby/Reserve:
-PSchmid
-Kipster
-Turbofluen
*100 % bekræftet at de kan spille i aften!
Der er BOUNTY på Bodin (IdonkOutU).. Den der slår ham ud modtager 200 dollars!
Edit:
1010 dollars SNG og ikke 5010.
$1K SNG PN-dyst i aften 22.30!!!!!!
Tror ikke der er mange der ser den store EV i at spille dig, især ikke fter du flasher dit overskud igår på dem:) Men afhængig af deltagerfeltet, vil jeg da muligvis være klar.
Kunne ellers være hyggeligt...;-)
Men er desværre dead money i alt hvad der minder om turneringer for tiden, så må springe over...:-/
Jeg spiller af princip ikke SNGs, men lad os bare tage en hu match. Min 2. borde. Du vælger selv stakes.
Jeg er bestemt ingen haj til SNGs. Har kun spillet det meget lidt.
@Kalash
Men er du ikke interesseret i bare en enkelt 5K SNG for sjov, hvis nu der er en del andre PNere som også er friske?
Kunne godt være frisk på et lignende tiltag, men aldrig nogensinde om 10 vilde heste kunne få mig til at depositte mere end $215 på Party.
EP: Det er begrænset hvor sjovt jeg synes det er at brænde 5K af.
@Kalash
Du har ikke høje tanker om dig selv!? :)
@Kipster
Men du ville gerne flippe med mig sidst om 5K? ;)
@Alle
Koooooooooooom nu... Det kunne da være god lir!
EP: Jeg har ikke høje tanker om SNGs
Obv. har jeg høje nok tanker om mig selv til at udfordre dig til en hu match. To borde. Indtil én er 10 oplæg oppe. Du bestemmer selv stakes (bortset fra jeg selvfølgelig ikke gider et eller andet lowstakespjat).
K
Et PN NL5k bord ville da være meget sjovere?
Enig
@EP
Lav det om til en 1010 dollars sng, og flere vil sikkert have lyst til at være med. Jeg vil gerne spille med i en 1010 dollars 10-mands standard sng.
Har du fået nyt Party nick - synes ikke dine 5k sng's fremgår af sharkscope?
@best...
thanks
Jeg kunne godt være frisk på en 1K SnG. 5K synes jeg er i den stive ende når det kun er "for liren".
Det ser ikke rigtig ud til, at der er nogen som er friske på 5K.
Hvem er så friske på 1K, hvis det skulle være? Kom hid!
Klaphat, bestbluff andre??
jeg er frisk på en 1000$ sng eller vi kunne lave et cash game bord kun for P/N
@Nafu
Ok, jeg skriver dig på.. Lad os snakke om cash en anden gang. Men det er jeg helt sikkert også frisk på :)
@kalsen
Bare for sjov skyld... Er du frisk m8?
Kunne evt. godt være interesseret. Hader bare partys hu SNGS. Some other place...
Er klar på 1k SnG, såfremt det ikke er idag.
Sure, jeg er game!
Jeg er også klar, hvis det rykkes til i morgen... men naturligvis stadig klar, hvis det skulle lykkedes i aften
@Best
Det bliver nok rykket til i morgen eller én af de kommende dage - pokerspillere er lidt sløsede :)
Helt i orden. Annoncer et tidspunkt i god tid... Helst ikke før 21.
I morgen er udelukket for mig - efter weekenden ville være at foretrække..
edit lørdag og søndag ville egentligt heller ikke være en skandale - man kan vel godt drikke sig ned i Polen og spille en pn SnG samtidig
Den frygtindgydende Kalsen er også på!
3 pladser tilbage!
Hvad siger folk til på mandag kl. 21?
Fint
Hvis I rykker det til mandag kl 2230 er jeg 100 % på!
PS. Hvad med dig Mancini, skal du ikke være med?
Pokerens Pelé
aka
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
@Dokkedal
Tror godt vi kan rykke det til 22.30. Så er du også på!
@cosmic
Er det ok?
Daniel Bodin er også på! 1 plads tilbage!
Kan vi gøre det på STARS og hvad med at gøre det søndag aften, når vi er fuld gang med alle de andre søndagsturnering. Der er jo nogen som skal på arbejde tirsdag og har ikke brug for bad beat sent mandag aften :-)
Stars er fint med mig!
Pokerens Pelé
aka
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
@Nafudoma
Come on.. Vi kan ikke blive ved med at lave det om. Stars er heller ikke skattefrit! :)
Kom nu.. du kan godt på mandag kl. 22.30 ik? Bodin den fisk er med.. Ham vil du da gerne slå, ik? Det er det værd!
Både søndag og mandag passer mig fint... 22.30 er ok men så heller ikke senere.
party er også fint, men synes vi skal gøre det søndag aften, da alle fiskene alligevel sidder foran computeren........og jo, Bodin's gryn kan man altid bruge
Ok.. Alle, giv lige til kende om I kan søndag kl. 22.30? Fint for mig.
Og det er på Party.
hold det nu til party... Det er jo vanvittigt at gøre det andre steder, når raken kun er 10 dollars på party, og det tilmed er skattefrit
Fint med mig, siden warm up starter 18:45 kan jeg fra det tidpunkt og frem.......
P.S.....helle for at slå Bodin ud...
EP
Hvordan gør vi, kan vi få Party til at lave noget pre-reg af de 10 spillere, for vil godt væde på, at alle 10 ikke dukker op uanset, hvad de siger her....
Pokerens Pelé
aka
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Hehe..
MEDDELELSE:
Jeg lægger hermed en BOUNTY på BODIN (IdonkOutU) ud.. Den der slår Bodin ud modtager 200 dollars af mig!
Skriv lige jeres nick forresten :)
@Dokke
Mon ikke vi kan regne med folk, hvis alle lige giver til kende herinde at de vil spille med på søndag!?
Selvfølgelig kan man det, kan man oprette et privat SnG, så vi er sikre på at det kun er os som kan tilmelde sig.....
@Nafu
Hvis vi alle bare sidder klar nogle minutter inden kl. 22.30 og så finder et bord, så er der ingen problemer på Party når vi taler 1010$ SNG.
Hvad er dit nick btw?
22.30 er fint herfra. Jeg har ingen account på Party, så skal lige regges først osv. 1k depositum ikke et problem derinde, vel?
@ Dokkedal
En SNG? Hell no! Jeg har sq bedre ting at tage mig til :)
Hvem får den sidste plads?
@Cosmic
Tror ikke, at der er nogen problemer. Ellers kan jeg bare lave en buddytransfer til dig. Husk det er 1010 dollars :)
Btw skriv lige dit nick, når du har regget!
Kom nu I andre - vi mangler kun 1!!
Cool.. jeg ser på det i aften
Er måskle på, ved ikke helt om jeg har tid søndag, men der kan vel altid laves en liste med reserver, især hvis der er tvivl om alle kommer
PSchmid
Er ret sikker på at dem der har meldt sig, også dukker op
nick: StaaleRaus
@freakstar
Jeg tror det desværre ikke.. Men der er mange 1010$ SNG-borde på Party, og der er ikke så mange som spiller de høje.
Så der burde ikke være nogen problemer, hvis vi alle bare joiner lidt før 22.30.
hvorfor kontakter i ikke bare witten og får ham til at sætte sådan en op på classic. mon ikke han kan sætte det hele op med at rake kun kommer til at være 10$ og sådan..
baaah, ville super gerne deltage. Men søndag kl. 22.30 skulle der være gang i en del turneringsborde stadig, hvorfor jeg bliver nød til at melde fra! Senere søndag, når jeg har donket mig ud af søndagstours er jeg ellers super frisk!
sparto vinder ;)
fin statestik på sharkscope BTW..
@Røde
Come on.. Du kan vel overskue en lille SNG!? ;)
@Andre
Kom nu .. Vi mangler kun 1-2 mere!
EP
har sendt dig pm
Røde
C´mon
Sry gotta focus on the tourneys. Læg den kl 01, så er frisk!
Well, fint med mig - vi er vel alle oppe..
Mandag som først foreslået er undertegnede 100 % klar. Søndag er mere tvivlsomt...
Pokerens Pelé
aka
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Ah, bailer folk nu, allerede? Er det søndag eller mandag??
Det er søndag... Hvis vi ikke helt selv kan fylde den helt ud, er jeg sikker på, at der nok skal være nogle andre, som joiner.
Jeg har ikke spillet Party før og har derfor lige regget derinde. Jeg kan max deposit 500$ i første omgang, og de vil ikke lade mig increase med det samme. Så er der nogen der kan transfer mig de sidste 510$? EP?
Det er åbenbart ikke det nemmeste i verden kan jeg forstå..
DenSødeHaj1 er inde på det; at afvikle denne PN-sng kl 2230 søndag aften, kan da kun være med det ene formål at holde tourspillerne ude. Std. søndag aften på dette tidspunkt vil jeg skyde på at de fleste tourspillere kører 6-10 borde, og ikke bare tilføjer et ekstra for "liren".
Kipster.. det er jo også rykket til kl 01 - der er jeg i hvert fald helt sikkert selv ude af samtlige tours.. :)
Er Kipster og DenRødeHaj1 med hvis vi udskyder det til kl. 1?
@cosmic
PM back
Som jeg skriver tidligere i tråden, så nægter jeg at depositte mere end $215 om ugen på Party. 300k GTD, thats it. Forfærdelig software som lagger, horribel kundeservice, besværlige med withdrawals, transfers etc. NO TY.
Having said that, så spiller jeg gerne med på et andet site en anden gang, dog ikke imorgen, da jeg er i udlandet. Magter ikke så mange borde på laptop.
@ EP
Ja kl.1 er jeg med. Nick: RedShark1
Udstik på om Dokke dukker op?
"Udstik på om Dokke dukker op?"
Well var i hvert fald dumt at rykke det til søndag, men tager da gerne en HU mod dig mandag?
Pokerens Pelé
aka
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
SnG? Kan vi sagtens finde ud af.
Hmm... Det er sgu noget sværere at arrangere end først antaget.
Nogle vil søndag, andre mandag, nogle kl. 22.30 og andre kl. 1 :)
Jeg er ikke ved computeren før i aften, så jeg bliver nok nødt til at trække mig som "arrangør" og lade det være op til Cosmichorror, hvis I stadig er interesseret i en lille dyst. Ellers bliver vi desværre nok nødt til at aflyse det.
God søndag :)
Jeg er også frisk på at udspille jer mandag(søndag er formentlig no go), hvis der er flere pladser osv.
Jeg spiller med mandag aften om jeg så skal bryde med principperne og depositte penge på Party.
1k, 2k eller 5k.
Jamen så lad os gøre det i morgen, mandag?
Jeg vil måske gerne deltage. Gider dog ikke binde mig til noget.
Hvis i rykker det til mandag, kan i så i det mindste ikke holde fast i tidspunktet, 22.30... Jeg er klar.
ALLE BEDES BEKRÆFTE I DENNE TRÅD AT DE KAN KL. 22.30!!! HVIS IKKE DER BLIVER BEKRÆFTET INDEN KL. 20.00, GÅR PLADSEN VIDERE TIL RESERVERNE!!!
Jeg er klar. Er marginalt vindende på SNG 0,10. Er der stor forskel i niveauet op til 1010?
Svendsvin
Ikke når det er os der spiller.
cosmichorror.
jamen, så er jeg helt sikkert klar! Har du et link til en regelsamling? bare for en sikkerhedsskyld...
Flush slår straight
så forstår jeg det bedre... troede at i-poker var rigged... det var sgu godt at jeg fik spurgt...
Svedigt lineup, skal vi have nogle odds på?
Jeg må desværre melde pas, som klaphat. Jeg havde ikke overvejet at jeg skulle i Parken og se Aab tage det første skridt mod sølvet - men i kan møde mig på Wallstreet Pub efterfølgende til en bordfodbold grudge match!
Any other day, og jeg er klar. God aften til alle
Jeg er også på vej i parken, men er umiddelbart stadig klar, medmindre alle andre meldes pas :)
Jeg er kommet i tidsnød i forbindelse med min eksamen i morgen, og jeg må derfor desværre melde pas til i aften. Da jeg ikke vil være skyld i, at sng'en ikke bliver fyldt, har jeg staket en kammerat til at spille i stedet for mig. Han spiller naturligvis med sit eget party nick: BS Manta.
God fornøjelse, hvis det bliver til noget.
Jeg tror vi aflyser. Der er for mange problemer - nu også mht. at vi ikke kan sidde ved samme bord pga. Partys sikkerhed.
Hilsen
EP
Arr for fanden.. nu havde jeg lavet popcorn !!
Hvad fanden er i for nogen narre-grudge-match-ballere ..
Husk at vaske hænder...
Øv havde også lige glædet mig :(
Vi kan godt lave en for sjov alligevel og se, hvem som joiner bordet!!!!
JOIN BORD 137168 NU!!! Jeg venter! 1010 dollars som sagt!
Jeg sidder også ved bordet nu!
"Udstik på om Dokke dukker op?"
Well var i hvert fald dumt at rykke det til søndag, men tager da gerne en HU mod dig mandag?
Pokerens Pelé
aka
Asger Dokkedal"
Ok lets see:)
Jesper_ H har en god chance imo!
Er vi kun 3 PN'ere??
Hvad er deres PN nicks??
GL
Sidder også og følger med.. Kunne os godt tænke mig nogle nicks
Jever84 = Jesper_H
ImURidol= EP
RedShark1= mich
Er alt hvad jeg ved..
Mon ikke SvanSvine = SvendSvin
RedShark1 = DenRødeHaj1
Jever84 = JesperH
ImURidoL = EP
Andet ved jeg ikke
Same here..
I demand a rematch some time soon!
@EP
Sick donk stack off med KQ off af stevie_444 kan se fra OPR. At han lige har vundet Partys 300K. Men har været super low limit spiller før. Challange ham HU imo.
stevie_444 sidder og spiller de helt store gåsser på stars ... og mange af dem
Tror ikk han er helt ueffen
@Magneto
Har set ham igennem de sidste måneder spille EPT/WSOP step6 mange gange om dagen.
Hvem vandt? Vær glade for jeg ikke var med :)
Nå AJ kunne ikke holde til K8 AI preflop i HUen.. 2. plads er også fint nok. Trods alt 1er blandt PNerne ;) GG guys.
Godt spillet EP :)