Jeg har en udfordring med overpar, hvis jeg bliver raiset eller hvis villains tager min betting over.
Ukendt villain som er født 20/9/0.7 dog kun over 90 stk.
Hero har spillet 23/19/5
GAME #1413809485: Texas Hold'em NL $1.00/$2.00 04-Feb-2009 12:54:28
Table Desnogorsk (No DP)
Seat 1: Receloso ($318.55 in chips)
Seat 3: Hero ($245.05 in chips)
Seat 5: ReJarF ($203.00 in chips)
Seat 6: Villain ($204.00 in chips)
Seat 8: IupsWINg ($53.70 in chips) DEALER
Seat 10: Selectyourwinner ($204.00 in chips)
Selectyourwinner: Post SB $1.00
Receloso: Post BB $2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [K♠ K♦]
Hero : Raise (NF) $7.00
ReJarF: Fold
Villain : Call $7.00
IupsWINg: Fold
Selectyourwinner: Fold
Receloso: Fold
*** FLOP *** [6♣ 3♣ 2♦] ~$17
Hero : Bet $14.00
Villain : Call $14.00
*** TURN *** [2♣] ~ $45
Hero : Check
Villain : Bet $30.00
Hero : Call $30.00
*** RIVER *** [10♠] ~ $105
HERO ?
En mulighed kunne være at b/f turn ? Da villain er så passiv...
$200, KK oop
Er der en grund til du ikke skyder turn?
Som spillet check / caller jeg nok, og håber han har noget ala AQ / QK, da jeg synes han ligner toppair..
Men jeg skyder klart turn, kommer han over toppen kan man tage den derfra :).
Bet turn, Check/call river.
Kommer han over toppen på turn må det blive stacken.
Hvem er villain? Det kan evt hjælpe.
Jeg better turn, og better river som std mod sådan en modstander.
Hvad er dit nick på Ipoker?
@ManCini du er ikke bange for feks 45c ?? A2, 33??
Jeg better turn, du får mere info hvis han reraiser dig på turn, end du gør ved at checke, og han raiser der. Som spillet tror jeg måske jeg check caller river.
Enig med the boys. Bet turn imod en 20/9/0,7.
Hvis jeg check-caller turn her, så er det i håbet om at river går check-check, meeeen ikke imod en løs-passiv-probably phish! :
@ Xschultz
Nej, egentlig ikke. Oftest vil han raise den, selvom hans AF kunne indikere, at han er passiv, men det er altså kun 90 hænder - hans AF kan sagtens være noget højere. Og selvom han er passiv, vil han stadig oftest raise disse hænder.
Når han flatter, er hans range i højere grad alt muligt andet lort, som vi slår. Turn er et af de mindst farlige kort der er, imo. Og desuden er det også et kort, som villain ikke folder til.
Better også turn i dette spot. Kommer han over toppen mucker jeg.
@Mancini
Er ganske enig i at bet turn og river er vejen frem, såfremt han vælger at calle turn.
Men blev lidt i tvivl om du også ud fra den måde hånden er spillet på også better river?
Hvis du gør, må du meget gerne begrunde.
@ Meincke
Jeg better ikke river, hvis jeg c/c'er turn, men jeg synes ikke det er dårligt, at gøre det. Ofte vil villain checke river bag, fordi han har en hånd med SD value, såsom 55,77, 88 og 99, som oftest vil checke bag på river. Dog er det klamt, hvis han kommer over toppen.
Dog repper vi en meget marginal holdning, og villain kan nemt fristest til et bluff, hvis når vi har checket til ham to gange.
Men lad mig lige slå fast, at jeg better turn 101/100 gange mod denne type villain.