Er der nogen der er med på den i aften?
$2.000,- EB Freeroll på Pokerstars
Hvornår, hvad kræver den?
Damn der er mange med.....
@jfac
Så er det jo en perfekt tour at spille med i... Ingen buy-in og gode præmier.
Nu får vi jo at se hvor gode de præmier bliver med så stor en turnering..
Men taget i betragtning af at det er en freeroll, synes jeg det er OK.
er med
ude 22 imod A5
det var sjovt...
Røg ud af den samtidigt startende 55 dollar turnering med QQ mod KK i 1. hånd, så en gratisturnering er lige sagen til at glemme det, og jeg er derfor også med.
ja det ´var så det, en kort fornøjelse, men gartis og er det ikke de bedste? QQ vs A2 masser af A og 2 på floppet :(
At tyre spille maniac absinth aggresive er ikke en spillestil jeg kan rekommendere.... der røg næsten hele min stack
EDIT: vil nu rekommendere den spillestil :D oppe på 3K igen
3800 Har næsten ikke spillet nogle hænder, da det jo er rent playmoneymaniacspil...
Edit: Nå ude med 99 mod KK preflop, mod en spiller der gik allin temmelig meget, men altså havde gode kort denne gang.
5200 efter all-in med KQ mod AJ, hvor jeg rammer KKQ på floppet :)))
Havde helt glemt den.. kom ind for 5 min siden med 675 tilbage.. nu er der lidt mere luft.. har 3500
6k
10k
13k..
Hold kæft hvor er det nemt!
8,4k ved pausen. Utroligt nok, for næsten intet vil lykkes...
så løb heldet ud.. rendte ind i 10-4 med 10-7, AV FOR SATAN DA.. :P
out at last.... gld for freerolls om søndagen hvor man kan tømmermandsdonke... gl til de tilbageværende
ude.. endte omkring 260 eller noget i den stil
Så er der penge... Hvis jeg dropper ud nu, så fordobler jeg min rulle på Stars :-)
Hov, havde ikke set tråden.. Sidder også og stener den her turnering nu jeg alligevel sad og spillede nogle andre. Ligger på ca. 11k..
Snart slut her, hvis ikke nogle gode all-in kort dukker op... Nede på 7k
Så er det slut. Endte på 88. pladsen efter at være gået all-in preflop med JJ mod KK.
Ude som nummer 50 med en håbløs og latterlig all-in, og hele $4.60 i kassen.
Tak for kampen alle, og gl til de resterende..
halvheldig dobbel med A9 vs JJ str8 på floden og 36k til mig, så jeg da lidt med igen....
FUCK så røg jeg havde A5s i BB en clicker og jeg går all-in (havde kun 5bb) han caller Q10 samme suit som mig og rammer en str8 på river....øv øv øv rådne 6$ ind på kontoen for en 35 plads
Stadig med, med ca. 65k.. Men vælger man en hånd, bør man være forberedt på all-in grundet blinds osv..
Kommer all-in med QJ mod K5.. Rammer runner runner straight.. Lidt heldig skal man vel være i freerolls.. ;)