$2.000 FREEROLL
Betfair Poker adder $2.000 til en freeroll d. 16/6 kl. 21.00. Den lækre præmiepulje er dog ikke alt, for top 5 vil også modtage 40% rakeback!.
Alle der er oprettet på Betfair Poker gennem PokerNet kan deltage i denne freeroll (Det gælder også alle, der har oprettet sig via trøje-promoen).
Specifikationer:
• Navn: PN2K
• Dato: Onsdag d. 16. klokken 21.00
• Added: $2.000 + 5 x 40% rakeback
• Start stack: 100bb
• Levels: 15 min
• Krav: Oprettet gennem PN
• Klik her for password
Passwordet er denne gang en gåde for at undgå østeuropæere, russere og andre password-tyve. Hvis I ikke kan løse gåden, så skriv en PM til nothing878.
Er du endnu ikke kunde hos Betfair Poker, kan du oprette dig med bonus her. Husk at du lige nu har mulighed for at få en landsholdstrøje eller $10 gratis. Læs mere her.
Mvh,
PokerNet Teamet
Det er første gang vi kører freerolls om fixed life time rakeback-procenter, som altså potentielt kan være mere værd end nogen alm. førstepræmie. Det her henvender sig til alle, både de små spillere for freerollens værdi på $2000 og de lidt større, der hver eneste måned i resten af deres liv kan hæve 40% rakeback fast fra Betfair. Lidt speciel promo, men rimelig cool hvis vi selv skal sige det!
EDIT: Tekst rettet fordi jeg havde misforstået noget. :-) Det står som det skal nu.
@Pisfisk
Men endnu cool'ere password protection;)
lol good one! den må da være pisgul :)
Det er nothing878's værk. Hvis man har det svært med rebussen kan man evt. gå på Wikipedia, men er det vitterligt tilfældet, så har man større problemer end en pokertour...
@Pisfisk
Haha:D
Bump
@Leander
Tjek den nye gåde :) Er den bedre?
nogen mulighed for at blive flyttet over ?
skriv til [email protected] med Betfair FLYT i emnefeltet, og dine detaljer i selve mailen, så ser vi om det kan lade sig gøre.
goddag får i set noget fodbold her under VM.. jeg er helt ny her.. og fatter ikke en meter. og det er ikke noget nyt.:) hvordan får man den kode til den freeroll på Betfair..?
på forhånd tak
Så er jeg sgu oprettet. Jeg shipper obv den freeroll der.
Man behøver vel ikke have nogle $ stående for at kunne deltage?
Bare en skam der er så mange udlændinge med. Ved ihvertfald at over 20 af dem, ikke er fra danmark eller kan dansk. Mange har endda selv spurgt mig, om de måtte få password, og nu kan jeg se at de selv på en eller anden måde har fundet det. Lidt øv når man håbet på en dansk tour
@Proletaren
Det vil jeg ikke tro
@ThaTiger
Folk deler desværre passwords med deres udenlandske venner. Vi kan ikke rigtig gøre noget ved det :(
@nothing878
Hvis en udlænding kommer i præmierne får han vel ikke noget udbetalt? Går ud fra at i så bare rykker næste person op på hans plads?
@Lilbabs
Jeg er bange for, at han får sin præmie. Betfair kan ikke manuelt gå ind og pille dem ud, da udbetalingen sker automatisk.
Men hvorfor kan i så ikke styre at det kun er pokernet bruger der kan vinde penge i pn2k, det kan da ikke være så svært. I kunne bare vente 24 timer med at udbetale gevinsterne.
hmm, godt være det er et dumt spørgsmål, men:
har udlændinge Ø på deres tastatur?
hvis ikke kunne man vel bare lade et Ø indgå i password!
eller?
GG
Hvor mange er med? Sorry jeg skal spørge om det, men jeg er i Sydafrika og kan ikke komme på klienten.
Alle fra mit bord er fra Rusland, Rumænien og Polen :D
Det er en joke med alle de udlændinge, ikke en eneste dansker på mit bord.
Og hvis folk deler password må der være en pn´er med gode forbindelser til Rusland
Vælger et tilfældigt bord ......
Bord #44
Her sidder spillere fra:
Rumænien, Rusland, Grækenland, Rusland og England. Ikke en eneste dansker.
It sucks!
Forslag: Send os pm et kvarter før tourstart med password.
Der er ikke meget pokernet promotion over den freeroll - det er vel maks. 10% af deltagerne der kommer via pokernet.
Synes Holstt kommer med en god ide selvom det nok kræver lidt ekstra arbejde.
Men altså, ellers er det jo bare med at få slowrollet en polak ;-)
bah donker bare ud af den her free..... hvor er det sjove i at spille mod andre pn´ere blevet af ?
OMMER.......
All in preflop med QQ mod 77, 7 på river, og jeg er ude.. Det er nok meget godt, så slipper jeg for at spilde min tid i denne såkaldte "PN" promo
Ja det er langt ude det her. Tror ikke der er nogle danskere ved mit bord.
Skrev "Restricted tournament, Danes only i chatten" og fik spørgsmål "What is Danes?"
Taler vist for sig selv...
Så den godt Andlun, det var lidt nederen.
@Brageus
Det er god humor.
Hvordan har disse mennesker mon fået fat på password? Det må jo stå et forum eller lign...
dankersoe:
tinyurl.com/2w6z2k4
@dankersoe
Tjae spurgte faktisk ham, som ikke troede på at det var restricted tournament hvor han havde pass fra og det ville han sjovt nok ikke ud med...
Jeg sidder og lommefilosoferer lidt over det her, for det er langt fra første gang, jeg har deltaget i en frirulle for danskere, som bliver rendt over ende af pirater.
Hvad er det, som gør, at man ikke kan lave den frirulle for de spillere, som den var tiltænkt? Det her scenarie er jo heller ikke i PN eller Betfairs interesse!
Hvorfor kan udbyder og PN ikke arrangerer det sådan, at der kun er PN'ere med? Er det for arbejdskrævende at lave tilmelding på anden måde end via password?
Holstt +1
@Betfair
Er det muligt at fratage udlændinge eventuelle gevinster og lade dem gå til bedst placerede dansker?
Ellers gider jeg godt nok ikke spilde min tid på at spille videre
Der må sgu da kunne gøres et eller andet mod de der udlændinge!!
Det er selvfølgelig dybt beklageligt, at passwordet er kommet ud. Jeg er ret overbevist om, at det er blevet lækket fra egne rækker.
For at beskytte os mod udlændinge står passwordet på en side, som man skal være godkendt PN-bruger for at se. Derudover er passwordet en gåde, der kræver at man kan skille ordene korrekt ad for at løse.
Betfair har ikke mulighed for at lukke for specifikke lande eller kun åbne for specifikke affiliates, hvilket vi selvfølgelig havde spurgt om.
Indtil for nogle timer siden var der et begrænset antal udlændinge, men af én eller anden grund deler de disse passwords med hinanden.
At sende en PM rundt med password kan kun lade sig gøre, hvis det kan gøres automatisk, men det hjælper heller intet, hvis folk alligevel lækker det.
Hvorfor ikke vente med at åbne for registrering indtil 15-30 minutter før touren, og først frigive password på det tidspunkt?
Det eneste minus vil være at folk der ikke kan være der til tiden ikke får muligheden for at spille.
ÆØÅ er da ikke noget problem for østeuropæerne, de kopierer det da bare fra en dansk side.
Jeg synes den med at folk lækker det virker lidt søgt.
Tror ikke på der er nogen pn´er som er villig til at dele den value der er i sådan en tour.
Nu har jeg ikke snakket med PN folket endnu, men jeg vil gerne love, at vi lige tager en snak om turneringen i dag og evaluerer kritisk på den.
Inden for en rimelig overskuelig fremtid kommer muligheden for at lave bedre restrictions i vores system.
En mulighed kunne være at sætte en ny turnering op, så det vil jeg lige diskutere med PN folket, når vi har fået data på, hvem der rent faktisk har spillet i aften.
Mvh.
Peter/Betfair
@Brageus
Jeg er ret sikker på, at Betfair har underskud på PokerNet, da de det seneste halve år har kørt et væld af promotions. Derfor synes jeg ikke man kan skælde dem ud over, at denne freeroll failer. Det er jo på ingen måde i hverken Betfairs eller PokerNets interesse, at denne freeroll bliver ødelagt.
Jeg håber, at Betfair kan sætte udbetalingen på stand by, men jeg kan intet love.
@N-V-M
Jeg skal ikke kunne sige, om nogle har lækket det, men jeg har svært ved at se, hvordan det ellers skulle komme ud.
@nothing
Det var nu heller ikke ment som skæld ud og jeg forstår godt din pointé. Mener bare at Betfair vel laver disse promos for at tiltrække nogle PokerNettere som vil lægge noget rake og så ryger pengene i lommerne på nogle, som næppe har tænkt sig at give noget tilbage og det synes jeg er en virkelig irriterende tanke.
@messi73
Men hvad skal afgøre, hvem der får den PM? Det er umuligt helt at holde udlændingene ude, selvom jeg har afvist de første 150 indlæg i forbindelse med denne promotion.
@Holstt
Forslag er meget velkomne!
Røg som nummer 223 - ikke så ringe hvis 210 udlændinge bliver spærret :D
Kan Betfair ikke køre med "tokens" til en sådan freeroll? Pokernet sender så jævnligt nicks på dem der skal med, som får et "token" at bruge, og så kommer ingen udlændinge ind...
Største problem er så nok, da de gæve PN-gutter ikke arbejder 24/7, at man måske ikke lige kommer med hvis man opdager det 2-3 timer før start. Men, denne blev annonceret næsten en uge før, så måske blot +EV for dem der kigger pokernet.dk ofte ?
Hvis det kun var PNere som var med havde jeg vel nærmest vundet touren siden jeg stadig er med? :D dog kun 12 bb
har udlændinge Ø på deres tastatur?
hvis ikke kunne man vel bare lade et Ø indgå i password!
prØver lige igen?
FFS hvor er det dog irriterende... !!
Vi kan ikke låse turneringerne til kun at være i Danmark på Betfair, så vidt jeg ved. Vi kan heller ikke sende 200 PM's ud et kvarter før tid. Det med tokens gik vist heller ikke. ÆØ og Å kan de bare kopiere, og nu kan de åbenbart også løse rebusser.
Vi er ikke mindre irriterende over de udlændinge end I er. Der er bare pt. ikke rigtig nogle effektive måder at undgå det på, men vi taler med Betfair om det i aften eller i morgen, for det her er jo ikke hensigtsmæssigt og faktisk temmelig synd for Betfair der skyder kr. 12.500,- ud i ingenting, men havde de bedste intentioner med det.
Jeg skal nok shippe den ;-)
FML, vinder 48k pot mod mikkmakk.. vil gerne i seng, skal til session kl 10 i Ålborg i imorgen :D
Hvordan ser i, hvor folk kommer fra?
gutshooter, når du kigger på bordene kan du se det.
A7s mod A7s... og HAN river sin farve...
CHRIST!!!
Klamt, hvem var du?
loose (var ik så fantasifuld da jeg joinede), hehe.
Hehe nej, jeg har os et giga trolde nick.
numes og jeg er eneste danskere. Numes har 26K, mig 97k
Numses ligger 8/9.
Om Proletaren er med endnu ved jeg ikke, for har ikke hans nick.
Vi er netop nået FT
Jeg er nr 5 med 122K
numes er 8 med 99K
Vil så gerne i seng pga jeg skal til session i morgen tidlig, men ser ikke ud til jeg kan :D
Er det ikke kun top5 :)?
Jamen tillykke med lifetime RB...luckbox.
;-)
Ved ikke. Tror udlændingene bliver renset ud fra top fem hvad RB angår.
Spørg Pisfisk.
Ja okay. shit ham der CL gregefoll er dårlig
Ryger med KK pf mod A7o og JJ.
Godnat :)
Surt beat, Prolle. Men man kan jo ikke gøre andet end at være foran.
@Holstt
Det er en mulighed, ja. Bare en skam at det skal være nødvendigt, og det kræver en del mere manuelt arbejde. Men nu evaluerer vi lige med Betfair og ser hvad der er og ikke er muligt, og så ser vi hvad reaktionerne har været på denne form for tour med 40% rakeback-præmier.
Men nu vil jeg sove. Skal tidligt op og komme for sent på arbejde. FFS...
Hvis i kan styre det ene kan i vel også styre det andet? Så er det vel bare et spørgsmål om at oprette en freeroll med 1 cent i præmier og derefter manuelt udbetale pengene - Alternativt deponere dem ved en PN'er og få ham til at overføre?
Ellers et super tiltag - bare ærgeligt at øst-europæerne endnu engang skal ødelægge det for andre
Idé:
Iflgøe en uøedsegnslre på Cgmribade Uersnitviy, bdeeytr det ikke noegt i hevklin rfækgøklee borvtgansee står i et ord, det eenste vtgigie er at det ftsøre og stside botsgav i oerdt er på de rttee plaesdr. Retesn kan linge vaypolk, men du vil saditg være i stnad til at læse det. Det er fdori den mlnesegiekne hrjnee ikke lsæer hver btsagov, men odert som en hheled..
Forestil jer sværhedsgraden, hvis man IKKE kan det danske sprog som en indfødt. Det kunne vel kombineres lidt, så gåden kommer til at stå på den måde?
@Bad3xo
Problemet er jo, at det efter al sandsynlighed er en dansker, der lækker passwordet.
Der findes fora på internettet, hvis eneste formål er, at medlemmerene hjælper hinanden med passwords til freerolls. Så en kvik dansker eller PN'er, der er medlem af et sådant internationalt forum, er nok til, at din ide ikke duer.
Vi overvejer stadig, hvad vi kan gøre for at holde på passwords.
Holstt er kommet med et godt forslag, som er med i overvejelserne.
Det, jeg tror, vi er nødt til at gøre, er at verificere de folk passwordet sendes til, og så først sende det 10-15 min inden kampstart - dette er også nogle af Holstt's tanker. Problemet er, hvordan det administrativt klares.
Et andet probleme er, at der er en del udlændinge, der har en PokerNet-profil, som vi ikke kender til. Jeg ved ikke, om Prip kan gå ind og sortere ud i IP'er eller lignende - men så igen, så bliver danskere i udlandet også fanget.
Jeg kan forestille mig, at det er folk der ikke har et specielt tilhørsforhold til PokerNet, der lækker passwordet til disse "freeroll-forums".
Vi modtager gerne flere forslag - alt kan bruges!