Efter en særdeles varm start på 888 vil jeg se om der er interesse for stakes på sitet. Forudsat player transfer virker, jeg har ikke prøvet dette før.
Smid bruger navn stats, evt. også til andre sites.
$22 5k @ 888Poker kl. 20.30
KentKay er klar.
Er relativt varm med 3 top9 placeringer indenfor sidste 25 tours :)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/KentKay/poker/results/18D4BF9D4B6943D4968D2F3B9251E93E.html?t=2
Finder login asap hvis jeg bliver valgt :)
Du får et skud kentkay, for at være gammel kendis, hurtigt til at svare og brandvarm.
GL :)
Dejligt at se, at der kommer et stake på 888 Poker :) Niveauet derinde 10 gange lavere end det er på alle andre sites (det et faktisk helt vildt). Lavede selv 350$ på 15 min på et NL50 HU bord.
Ty dudes, det manglede da bare. Hvis deres player transfer fungerer lige så upåklageligt som de sites der stakes mest på er det oplagt imo.
Kunne da godt være at man skulle melde sig ind på gamle pacific igen. Klart pacific og paradise jeg opnåede gode resultater på. Gl jungs.
Jeg håbede niveauet var tæskehøjt, så det var mig der var megavarm :) I mine første 12 tours derinde er det i $22 2k gtd blevet til 2 sejre og en 5. plads. Men ja det virker ikke superskarpt!
Overført til KentKay og Pokerman. Post det I kan, pausecounts og evt HH hvis det ikke forstyrrer spillet.
Og ship mig BI + halvdelen af jeres fede prizes, så er den i vinkel.