Hej....
Jeg har valgt at stake 2 til denne tour kl 20.15..
Jeg har ikke staket før så bær over med mig hvis der ikke er info nok...
Jeg sender til 1 buy 1 rebuy og 1 addon.
Mvh
Vinc
$3,30 rebuy $50.000 (stars)
Hey Vincero.
Der plejer normalt at stå hvad dealen er, altså om det er 50/50 efter BI eller hvad det er. 50/50 efter BI er den meste brugte. Ihvertfald på lavere limits som du f.eks. staker til nu.
Går ud fra du også gerne vil have noget HH, så det bør de evt. heste selv sørger for da det er imo std. og at gøre det. Medmindre andet er aftalt.
Normalt poster dem som søger OPR, Sharkscope eller lignende.
Hvilket kunne være godt i dit tilfælde, hvis du ikke kender dem som søger.
Ønsker dig gl med de folk som du evt. vil sende afsted.
larsschmidt1 er klar på denne
har før gået dybt i denne for staker
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/larsschmidt1/poker/results/0BA3EE0362B3463DB623B4BCD3B698E2.html?t=2
Jeg spiller den gerne - ikke rigtigt noget historie på Stars udover at jeg vandt PN tur den anden dag :)
kan tjekke JanusShrek på sharkscope (IPN) for lidt tour stats - er generelt vindende på 10-20$ tours, hvor jeg har lavet flere store cashes i tiden (før IPN, Pacific Poker) men har ikke tidligere spillet på Stars, og vil gerne have skabt mig en rulle der, derfor mine besøg i staking forummet.
OPR siger vist 0/8 cashes for de sidste 120 dage, men har redegjort ret godt for de forløb jeg har spillet.
stars nick er CulShrek
Slotters@
Self. er det std, men det er altid smart nok at lige melde det op. Hvis man ikke har staket før herinde, og man altid har kørt med f.eks. 60/40 på et andet forum.
Den med HH, går ud på at der kan skrives hvor mange hands der ønskes jo. F.eks. busthand kun. Men de fleste bruger nu bare vigtige hands og last hand. Enkle ønsker også første hånd, for at vise at man er med fra start!
jeg gik ud fra at 50/50 efter BI var standard, og det er jo en selvfølge at man poster som absolut min 1ste hånd afgørende samt bust hånd
Hit
Hey Vincero.
Velkommen til PN's staking rum :)
Jeg tillader mig at ansøge, da jeg mener jeg slår niveauet.
OPR: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/zipex/poker/results/35188779243A4640951AAA66A10D9D03.html?t=2
Held og lykke med dine heste.
/ Zipex
Hej Vincero.
Jeg er frisk på at spille denne tour for dig :) - Mener helt klart jeg kan klare mig godt i denne tour.
OPR: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/MatilR/poker/results/9D5BE79E4F494C488A4657FFBF7A961B.html?t=2
- MatilR