Hej,
Jeg har besluttet at holde en pause med poker. Så for nogle uger siden tømte jeg diverse pokerkonti. I dag kom jeg dog i tanke om at jeg på partypoker også har et par dollars. Det var knap $300 - i dag har jeg spillet lidt limit-poker og jeg har nu hele $400 :-) .. Anyway.. hvis jeg nu ikke skyder flere penge ind - hvad bør jeg så spille for at få mest ud af mine $400? Eller er det bare spild af tid?
/Muuh...
$400 og hva så?
"Jeg har besluttet at holde en pause med poker."
Jeg er slet ikke med!?
Hiv dem ud eller lav et limitrush så er den skid slået.
smid dem ind på PLO2000 bord og skyd dem op i 4K. Så har du en rulle igen.
Tjaa jeg spiller med en $600 roll på NL$10 nok ikke lige det du leder efter :-)
Det bliver limitrush.. men hvordan bør man gøre det. Kom med et bud!!
Start med at fortæl dit nick og start tidspunkt, så jeg kan lege railbird!
Sæt 200$ af til det, så har du et ekstra skud hvis det første går galt. Hop så ind på NL 400 med de 200$, grind dem op i 500$, og så op på NL 1000$, smid dem op i 1000$ og så ind på NL2000, og hvis du så har nosser til at gå højere op, så smid dem op i 2500$ og hop ind på NL5000. Ellers stop ved de 2000$ og call it a day (du har lige 5-doblet din rulle)..
Men ellers, vil jeg generelt ik anbefale det:) Brug dine 400$ til at spille en helvedes masse 22$ sng'er, og slå dem op på den måde, 5-10 borde af gangen, og stig højere når du har 20 x buyin mere. Det er den tålmodige og fornuftige måde:)
Har du en kæreste???
Iså fald kan et ekstra tørklæde, taske, ur eller lignende sikkert arrangere dig et ekstra blæs i pomfritten...
Og det er jo altid penge givet godt ud... :D
TOGO