$4500 på stars sælges for 20k. Pm eller skriv her i tråden så vi kan ordne det praktiske..
$4500 stars sælges
@djoffer
Der skal sgu da betales skat ligegyldigt hvordan jeg trækker dem ud..
20k? Det er skudda ikke en særlig god handel imo.. Tja, man taber faktisk på det :)
$4500=22599.9 ifølge valutakurser.dk
ergo en fortjeneste på 2599.9,-
fatter ikke hvorfor du ikke bare taget dem ud. giver bare ingen mening. så ville vi også være fri for disse latterlige poster
@MartinJepsen
Beklager meget du kom til at åbne en tråd du ikke bryder dig om, men grundet mangel af Neteller kort osv, er den letteste måde for mig pt at hive penge ud denne måde. Samtidig er der en pokernetter der gør en god handel. Dem der før har købt $$$ har ikke klaget, tværtimod...
Jeg vil gerne give 18K
@Turbo.
Du har pm
Da det først kunne blive i morgen med turbo, er tilbuddet stadig åbent.... Kom frisk..
@MrKjaer
Du har pm
Det er da vanvittigt at betale så meget for at få pengene IffenBiffen. Det ser jo nærmest ud som om de går til højeste bud her.
Du kan gå i banken og få et kort, evt. MasterCard direct (tror jeg nok det hedder) eller VISA Electron, som er debit kort. Dem udbetaler Stars direkte til.
Mvh. Fryden.
Imo virker det også sygt at smide som du selv siger 5,5K value ud af vinduet.
@Alle
De er solgt nu, grunden til jeg lige skulle bruge nogen instant er personlig, men vigtigt for mig.. Et større beløb kommer med fedex en af dagene...
btw, de er ikke solgt for 17k..
Tak for handlen og int.
Der er selvfølgelig ingen grund til, at vi allesammen betaler kurstab og vekselgebyr hver gang vi sætter ind eller hæver. Men det er en uskik at nævne beløbets størrelse med mindre der er er tale om peanuts.
Af indlysende grunde bør forhandlingerne fore gå pr. PM beskeder.
Det var bare mine 10 cent.
tsk tsk, lad da manden, om han vil fremhæve beløbene kan vi vel være ligeglade med.
Mine "25" øre.
Nu siger jeg ikke at iffenbiffen ikke har rent mel i posen.
Men i skal vide at hvis i køber $ der f.eks. er chipdumbet, så sidder i med røven i vandskorpen hvis de er flyttet til jeres konto.
Dont do it..... det er for dumt at lave disse transaktioner.
Køb kun net-$ af folk i kender godt.
Jeg aner ikke hvad der er sket i denne sag, men Frederik har haft sin konto lukket:
>>MIn konto er også blevet lukket, da jeg åbenbart har købt lidt dollars af en person der har begået urent trav. Sygt.
mvh
Frede<<
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=143899
@Supa
Har solgt til flere profiler herindefra uden nogen problemer, og kan garantere det ikke er $$$ der er blevet chipdumpet. kan dokumentere hvilke turneringer osv de kommer fra.