Hey
Jeg har fået en $500 reload bonus på party. Men jeg synes den lyder fuldstændig latterlig. For at få udbetalt 100 dollars af de 500(bliver udbetalt i rater), skal jeg rake 800 "rigtige" partypoints, det svarer til at rake for næsten $500 (i hvert fald i forhold til pokertracker, synes generelt deres point system er uoverskueligt, så correct me if im wrong).
Så hvis jeg skal have de $500 skal jeg altså rake for noget der svarer til $2500, og det er altså meget for en NL50 spiller.
Det der gør denne reload bonus endnu mere latterlig er tidsperspektivet. Den skal fritspilles på 9 dage!
Tidsperspektivet var selvfølgelig ikke nævnt i mailen, da jeg fik tilbudt bonusen..
Er denne bonus ikke helt væk eller?
$500 reload bonus på Party
Det er generelt dårligt, at tidsperspektivet ingen steder står, men bortset fra det, så er 20% reload bonus helt standard for Party. Det er garanteret en "op til $500", så som NL50 spiller kunne man evt reloade, så man gik efter $100 i bonus i stedet for $500... Den svarer så til 20% rakeback...
Standard bonus, men som du selv nævner, så har jeg også flere gange savnet at kunne se, hvor lang tid, man har... inden man trigger den...
EDIT: Rettet min formulering... Jeg mente 20% i "rakeback" - ikke et udtryk for, hvor meget man skulle depositte... sorry.
Det skal siges at denne er en 100% reload bonus op til $500, hvis det ikke fremgik klart af indlæget.
Det er en ganske god aftale (25% rakeback), langt bedre end de normale tilbud på 20%, og de joke tilbud på 0.00000000000001%, som alle andre er blevet tilbudt i løbet af den sidste uges tid.
Du får 2 point pr betalt $ i rake (gælder for sng' og turneringer). Kan ikke lige huske hvor meget der er for cash, men der får du point pr 20 raked hænder.
Den bonus jeg spiller på lige nu, skal jeg tjene 3700 point for at få 55 euro, hvilket er den største joke til dato.
Jeg er btw K level
Det er helt væk at jeg ikek har fået tilbudt en bonus :(
OP
Det er standard for party at uddele boni der er svære at spille fri på small stake NLHE. Jeg ved ikke helt hvad de tænker på