I dag kl. 18.00 afholder Cryptologic sin månedlige $50000 added turnering. Buy in $25+2,5
Pengene bruges i denne tid til at give 5 seats væk til Caribbean Poker Classic.
Pokerplex har valgt som det eneste Cryptoskin at smide $1400 ekstra efter hvert sæde således at vinderne også får betalt flybilletten for en ven/partner.
Så på Pokerplex er det en $57000 added tourney.
Turneringen er listed som CPC_Time.
Spil godt.
Henrik
$50000 Added på Pokerplex
Hvor lang tid tager et deposit med Neteller på Cryptologic?
Forresten, På ICPs mail står:
"The TOP FIVE players will receive a $10,000 ($2400 of which pays in CASH) package to the InterPoker Caribbean Poker Classic and all of the buy-in cash will go to those placed between 11th and 120th."
Poker Plex har altså $1400 udover de $2400?
PB.
Hvis man er en af de 5 vindere af rejsen på Pokerplex, så har den en værdi af $11400.
Altså $1400 mere end de $2400. Disse skal dog bruges til at betale for rejse for en ledsager.
Spil godt.
Henrik
Kan man (må man) spille entries fra flere forskellige crypto skins i samme turnering?
Og hvad sker der hvis man skulle vinde 2 pakker?
Hvis man vinder 2 pakker så får man 10k på sin konto.
Man kan godt spille flere entries, men hvis du kommer på samme bord med dem, så kan du kun spille den ene.
Der kommer under 1000 i dag tror jeg, fåes ikke meget bedre.
Henrik
Er med både på inter og pokerplex ......hvem andre...............................
@Man kan godt spille flere entries, men hvis du kommer på samme bord med dem, så kan du kun spille den ene.
Er det noget du har erfaring med / fået at vide officielt eller noget?
For haft faktisk før tænkt på hvordan deres policy er til det og hvordan praksis fungerer.
@Jeg har chekket med software fyrerne og fået det at vide.
Der er ikke en speciel politik omkring det her indenfor Cryptologic.
Jeg ser heller ikke de store problemer i det, da man jo ikke kan være på samme bord med to forskellige nicks.
Håber det besvarer dit spørgsmål.
Henrik
witten: tjae, både og.
Dels ser jeg et muligt moralsk problem, som dog mere eller mindre er løst hvis man ikke kan spille med sig selv ved samme bord.
Men derudover ville det ikke være fedt at vinde et sæde, og så miste det fordi man har "snydt".
Har prøvet at sidde ved samme bord tidligere med 2 entries. Når det sker, får man en besked om at 2 spiller har den samme IP addresse og den ene spiller bliver automatisk sat til #sitting out#
ude:-/
Game #802446903: Texas Hold"em No Limit (10/20) - 2005/08/07 - 12:09:54 (ET)
Table "CPC_TIME 901133 - 28" Seat 7 is the button.
Seat 1: hahila (1960 in chips)
Seat 2: 2Newfs (2010 in chips)
Seat 3: koeb-mull (3550 in chips)
Seat 4: Doobie002 (4370 in chips)
Seat 5: 15outs (1970 in chips)
Seat 6: Tsunami7 (1600 in chips)
Seat 7: piotrmb (1950 in chips)
Seat 8: G-Index (890 in chips)
Seat 9: aahhhhhhh sits out
Seat 10: JimStark1 (2140 in chips)
G-Index: posts small blind 10
aahhhhhhh: posts big blind 20
aahhhhhhh: folds
aahhhhhhh sits back
----- HOLE CARDS -----
dealt to 15outs [Qs Qh]
JimStark1: raises to 60
hahila: folds
2Newfs: folds
koeb-mull: calls 60
Doobie002: calls 60
15outs: raises to 200
Tsunami7: folds
piotrmb: folds
G-Index: folds
JimStark1: raises to 2140 and is all-in
koeb-mull: folds
Doobie002: folds
15outs: is all-in 1770
Returned uncalled bets 170 to JimStark1
----- FLOP ----- [6d As Td]
----- TURN ----- [6d As Td][3c]
----- RIVER ----- [6d As Td 3c][Js]
----- SHOW DOWN -----
JimStark1: shows [Jh Jc] (Three of a kind, Jacks, Ace high)
15outs: shows [Qs Qh] (A Pair of Queens, Ace high)
JimStark1 collected 4090 from Main pot
----- SUMMARY -----
Total pot 4090 Main pot 4090 Rake 0
Board [6d As Td 3c Js]
Seat 1: hahila folded before Flop (didn"t bet)
Seat 2: 2Newfs folded before Flop (didn"t bet)
Seat 3: koeb-mull folded before Flop (didn"t bet)
Seat 4: Doobie002 folded before Flop (didn"t bet)
Seat 6: Tsunami7 folded before Flop (didn"t bet)
Seat 7: piotrmb (button) folded before Flop (didn"t bet)
Seat 8: G-Index (small blind) folded before Flop (didn"t bet)
Seat 9: aahhhhhhh (big blind) folded before Flop (didn"t bet)
Seat 10: JimStark1 showed [Jh Jc] and won (4090) with Three of a kind, Jacks, Ace high
@Pumpstick
Jeg havde ikke lavet det call. Så tidligt i en tour tror jeg hellere jeg vil vente på en mere sikker situation.
Du har ret Orca...var også meget tæt på at smide, men havde set folk være all in med dårligere hænder på mit bord, så jeg tog chancen...
Ude..
Fik AA og blev mødt af en All-in før flop.. tak tænkte jeg.. men hans KK blev mødt af en K på flop, og så var det bal slut...
Mvh
Guti
Fik lige en gave da jeg prøved at lave et move....
----- HOLE CARDS -----
dealt to Peterpihl [Ac Ks]
Bluffy: folds
rateater: calls 30
icgboy: calls 30
JROC15: folds
Doobs: calls 30
Valjoux: folds
maleren: raises to 90
Peterpihl: raises to 150
Nrthrntrd: folds
rateater: folds
icgboy: calls 120
Doobs: folds
maleren: calls 60
----- FLOP ----- [2h 4d 9s]
icgboy: checks
maleren: checks
Peterpihl: bets 330
icgboy: folds
maleren: calls 330
----- TURN ----- [2h 4d 9s][8d]
maleren: checks
Peterpihl: bets 1475 and is all-in
maleren: calls 1475
----- RIVER ----- [2h 4d 9s 8d][6s]
----- SHOW DOWN -----
Peterpihl: shows [Ac Ks] (High Card Ace)
maleren: shows [Ad Jd] (High Card Ace)
Peterpihl collected 4165 from Main pot
----- SUMMARY -----
Total pot 4165 Main pot 4165 Rake 0
Board [2h 4d 9s 8d 6s]
Seat 1: icgboy folded on the Flop
Seat 2: JROC15 folded before Flop (didn"t bet)
Seat 3: Doobs folded before Flop (didn"t bet)
Seat 4: Valjoux folded before Flop (didn"t bet)
Seat 5: maleren lost
Seat 6: Peterpihl (button) showed [Ac Ks] and won (4165) with High Card Ace
Seat 7: Nrthrntrd (small blind) folded before Flop (didn"t bet)
Seat 8: nick67 (big blind) folded before Flop (didn"t bet)
Seat 9: Bluffy folded before Flop (didn"t bet)
Seat 10: rateater folded before Flop (didn"t bet)
så røg jeg med den klassiske KK mod AA, all in preflop og ingen hjælp på bordet... bedste hånd i hele turneringen og så render man ind i AA typisk...
Første pause, har ikke rigtig ramt nogle hænder og være lidt op og ned, så jeg ligger med 1800 og 2090 i chips.
fik lige QQ og raisede til 400 (big blind er 100) og mødes af et all in reraise, af en en lidt loose spiller, caller og han viser ATo.
---- FLOP ----- [Th 4s Js]
----- TURN ----- [Th 4s Js][6c]
----- RIVER ----- [Th 4s Js 6c][9s]
----- SHOW DOWN -----
sandman7: shows [Ah Td] (A Pair of Tens, Ace high)
Spinner2: shows [Qs Qc] (A Pair of Queens, Jack high)
Spinner2 collected 5540 from Main pot
Så har 5540 her ved pausen, hvad med jer andre? PeterPihl?
Ligger godt med ved pausen...
6050 TC....
HTP_PTH på pokerplex
Mvh Mika
Hmmm, smider 1500 TC på den første hånd efter pausen...
Lover ikke godt...
2000 ved pausen, har ikke rigtig ramt nogen hænder, og i de maginale hænder hvor jeg har prøvet at lukket potten på floppet er jeg blevet rereaised, og har måtte folde.. nu venter jeg bare på at jeg har nødderne og bliver reraised igen ;)
Når jeg endelig har haft en hånd har jeg ingen callere fået.
fik lige en god 1.500 pot med J2 i BB mens jeg skriver her. for J på flop og der ligger et flush træk som jeg sætter min modspiller på da han byder svagt.. Caller ham hele vejen i mål. Han viser AKo... nørden raiser nok prelop med den hånd næste gang ;)
status: 3500
Jeg er presset med 1500 og laver spekulativt 3*BB raise fra midt position med 22, late går all-in for 6000. Han vil ikke calles af blindsene, så læser ham for to overcards eller små PP, jeg caller. Han viser AK og mine 22 holder.
3000.
Eksplicit
Er også med, nick "Morten82".
Har kun fået en god hånd, nemlig QQ, men den doblede jeg så heldigvis også op med mod en fyr med AJ. Ligger pt på 2500 chips.
Er lidt for heldig i øjeblikk.... kan ikke gå godt meget længere. Var først All in preflop med AQ vs AK og rammer en dame på floppet, Lidt senere All in med QKs mod KK post flop efter jeg har ramt en Q på floppen og der kommer 1 mere på turn....
så røg jeg ud på det ene bord med AJs vs QTs, all in preflop og han rammer en Q, på det andet ligger jeg med 6100 i chips
er på knap 12.000, smed 3500 på KQs i hjerter mod A8s i i spar all in preflop, flop KdQd3c, turn Js river Th.
Var 96 % favorit på floppet, ved godt at mit KQs call kan diskuteres, men hvor der handles der spildes. GO GO Pokernettere!
jeg har også været lidt heldig. laver et blind steal forsøg med J7s fra late mid pos. Knappen er shortstack og går all in, koster mig 400 at forsvare mine 900. så jeg caller hans AK, men rammer min straight på river.
status 4200. og dårligt tableimage efter den hånd, detsværre for jeg ikke hænderne til at udnytte det image.
Så røg jeg som nr. 208... Held og lykke til de resterende PN´ere
Mvh Mika
anden pause jeg ligger på 6000
av er 8400. Så det er slet ikke skidt. Detsværre har jeg stadig ikke rigtig fået en ordenlig hånd at lege med, Andet end AKs i SB med 5 limpere før mig, all-in og ingen callere, men det passer mig fint, fik næsten 50% oven i min stack af at alle limperne foldede.
ham der sidder i SB i min BB har spillet meget løst, men er sluppet af sted med det mange gange, så efter at være røget ned på 4600 sidder jeg og leder efter min hånd. AK i BB, folded rundt til ham, han laver et steal forsøg på mig, noget han ikke har gjort før, han plejer at stjæle længer nede af bordet, men jeg rykker ind mod ham, sætter ham på Ax. Han caller og viser A8.. straight på river og det var det.
Jeg kan ikk finde turneringen.... Anybody.... help
@Guti, det ville da være dejligt! Men kan nu også nøjes med 5 pladsen ;)
Det er på inter/pokerplex og den hedder CPC_TIME90... når man kigger på turneringsmenuen.
Thanks
ja, ligger 2er her ved 3 pause med 68.000 med 61 tilbage og avg. 26.000, så det er spændende...
66 her.
Dum fejl, der manglede en blindposter og jeg tog fejl og så ikke et UTG 2*BB raise, all-in med AJ og han havde AQ. Endnu en lektion lært :-)
Held og dygtighed Spinner, vent med lykken til du har vundet *S*
Mvh.
Eksplicit
blev nr 28, røg ind i et par dumme hænder, bla AQ mod JJ ,med Q på flop, men J kommer på turn.
Er shortstack med 16K da jeg går all in med A6 og calles af KsJs som flopper flush.