Kom frisk.... Tilmelding nu!!!!
$50.000 freeroll på nordic bet
Nice, kunne være man skulle signe up. Har de ofte freerolls der? Og har de ellers mange turneringer der?
yup....skal til at være lidt hurtig....Max 10k deltager... 9100 på indtil videre
Yikes, tror jeg venter med at kæmpe mig igennem sådan et felt til jeg tager til WSOP ;-)
Det var dælme mange der er med... Har tilmeldt mig også, men kommer nok ikke til at spille, medmindre jeg ryger hurtigt ud af bodog"s 100k guar.
Så er der lukket.
Kom lige med !
Held og lykke til alle jer, der nåede det.
Den mail de har sendt ud, siger de 10k er max player og nu har de så åbentbart åbent op for yderligere 2k player, så må vi håbe for dem at deres server kan klare presset.
Er også med selvom de er over 10K spillere. Ser ud til at Vincennes har ret med de 12K pladser.
nogen der har et bud på hvornår den burde være færdig spillet husk det er jo freeroll så er mange fisk der synes det er sjovt at gå all in på første hånd
(og så er der os der bare vil gamble lidt)
5-6 timer, så plejer der at være at være finalebord, kan dog ikke lige se noget om turneringsstruktur pt.
1000 pladser tilbage
et skud: en time efter den er startet, er der ca 1/2 tilbage. 2 timer efter 1/3. Færdig kl ca 2 - 3 i nat.
Er også på, men fuck man kan da sidde til den lyse morgen og spille den her! 12K deltagere...
Men good luck! Kan jo være vi kommer på bord sammen nogle af os!
Men vi kan vel skrives ved herinde!
Xsuited
Ja lad os skrive lidt herinde imens ellers overlever vi da ikke 12k deltagere.. Men god kamp om 2. pladsen gutter :P
Table 810 her!
@ Kall
Ja det er klart de gør, men selvom de hurtig ryger ned på 1000, tager det altså stadig laaang tid!
Xsuited
Table 124 her :)
Ja det har du ret i. skyder på den er færdig ved 2-3 tiden...
Vi må håbe vi når dertil ;-)
Kall
4 hånd..
Flopper flush, all-in.
Han har a high..
Wee tid til kæresten.
Havde lige QQ, Raiser til 80 i UTG.
2 callere, men desværre et flop der siger A-K-T, så den blev lige kastet langt ind i helvede hehe :)
-Hvam
Hej PNér
Har i også problemer med forbindelsen, eller er det kun mig ???
Sidder med det største fjols. Har raiset til all-in de første 4 hænder. Typisk freeroll!
Xsuited
nick: Breyens
bord: 117
folk falder fra som fluer... freeroll er nu engang sjovt :D
- men ja ... lad os skrive sammen her så vente tiden dulmes lidt :D
Man skal blot samle 1.800.000 chips for at have en avr. på finalebordet. Tror snart den kan foldes til en top 5. Har allerede 3350
Lige en update:
Er tilbage på 1410, efter mit uheldige QQ flop :)
-Hvam
Er oz med.. Ligger på 4855...
Nick toriamos222
Det blev en kort aften..
Men så er der jo kun en ting at gøre :) Over til Kæresten, som Crunchi skrev :P
fuck hvor jeg hader freeroll.. De her fjolser spillet på alt muligt... røg ned på 1200!
Xsuited
ude med AK mod 88
er oppe på 7k...
ty!
Looking good dealerchicks! Keep up, and i´ll take ya in the final! lol
Xsuited
Ty- you just come and get some;-) Lol
Over and out. Floppede aldrig noget brugbart. Døde på et Blindsteal met JTo.
Held og lykke...
Ca. 48 min for at halvere feltet- det svarer vel til at der er gået en spiller ud ca hvert andet sekund :-)
Jeg er med endnu - ca 7K
Hehe- så har du lige fået længere op til mig.. er på 9,3k nu
ja har godt holdt øje med dig!
Meen der er lang vej endnu makker!
Xsuited
@Xsuited
Hvad hedder du derinde?
Nede på 8k nu:-(
Er lassekult - gammelt nick!
Ja har set du røg ned! er selv på 5K
Xsuited
12.2k, spiller stadig fold-allin poker, og folk betaler tilsynladende stadig, så indtil der kommer noget poker spil over det er det min stil frem :).
og nej, jeg tager ikke freerolls seriøst, men når der er 11k til vinderen kan jeg godt spille dem... Når vi når under et par tusinde spiller begynder jeg nok at spille poker :).
Hmm...
Ude som 3416...
All-in med AQs mod AK, floppede 69Q, desværre kom K på River...
Held og lykke til I andre!
og så drejer du lige på gashåndtaget, i det øjeblik jeg skifter til det forkerte gear, lol!
Xsuited
nu er vi næsten lige:-)
Røg ud med a-a mod 6-6
Men freerolls er hurtige allerede efter en time er der "kun" små 4000 tilbage, så den er sikkert færdig omkring 24-01
ja det skulle den da gerne, når jeg lige har slåt dealerchicks på final, lol!
Xsuited
hmm må blive næste gang... ude
Røg all-in med K4 klør, floppet kommer 235 (2 klør)
Han viser 33, og der kommer ikke en af mine outs! :-(
Xsuited
( Good luck dealer chicks ) så må du jo nakke dem!
@Xsuited
Så godt den hånd- trist at flushen ikke kom...
Jeg skal gøre mit bedste- kortene er bare ikke så gode nu, som de var i starten... Hmm
Takker
Raise med 96s, en enkelt med, flop: J66, jeg better, han skubber for avg stack, jeg caller, han har 55.. turn: 7, river: 5.. GG.
- Asger
Nåede da iøvrigt lige at lave mine 25$, fra pokerskolen om til 65 $, på den time jeg var med, så det har da ikke været helt spildt.
Så kan man jo forsætte næste gang de har en stor freeroll ;-)
har fortsatte mit spil, samtidig med lidt super-aggressivt blind-steal og picups, og blevet callet 2 gange, 2. gang af en stor stack, men desværre for ham havde jeg KK =).
32k nu, måske skulle man snart begynde at sløve lidt ned.. Hedder forresten Silansen
@Silan
Tror jeg skal kopiere dit spil;-)
Ude:-( Det virkede sq ikke at skubbe...
22 mod JJ...
dealerchicks: du skal lære at rykke ind på de rigtige tidspunkter, og samtidig vinde alle coinflips :P.
35.7k og langsomt begyndende at spille poker.. kom dog lige til at calle med KTs og ramme strit mod A8 (ja, han ramte sit par først :P)..
@Silan
Hehe- ja... Havde nu heller ikke regnet med at han sad med jj, han havde openlimpet utg, jeg sad på knappen... Men anyway- Held og lykke til dig mester!
Så røg jeg ud. Fik AK som BB, der var en der raisede, en der callede, hvorefter jeg reraisede og den første spiller foldede mens den anden callede.
Floppet kommer K, 9, 4, og jeg vælger at gå all in med de ca. 12000 jeg har tilbage. Han caller dog hurtigt og viser de to 9"ere på hånden hvorefter jeg sidder med ca. 2000 tilbage og ryger ud kort efter.
Spillede jeg hånden forkert?
@dealerchicks
tak!
@mads64:
På ingen måde, hvis du har reraiset fornuftigt inden floppet spiller du den til ug.
Jeg har fået meget kolde kort og er blevet tvunget til at spille poker hvilket har resulteret i at jeg nu ligger omkring 30k og ikke rigtigt kommer nogen steder, med avg på 28k lige nu :(. Håber på sukker snart, så jeg kan komme lidt frem igen!
@ Silan
Held og lykke med kortene, håber du vinder de dollars jeg ellers havde planlagt til mig selv :)
@mr_fatz
Nice nok, held og lykke med det, hvem kunne ikke tænke sig en 1. præmie på næsten $12K :)
heyy
good luck mr fatz!
Kan se det går strygende!
@ dealerchicks - bad luck!
Xsuited
Break... Ligger nr. 2 med 225k.
Gad sgu godt at tage den her hjem :-)
Det kan jeg da godt forstå! Bare ik gå i panik!
De gode kort skal nok komme... Du ligger jo i en favorabel position! Udnyt den så til de 12K
Xsuited
mistede lige halvdelen af min stack.
Sad med AA mod QQ
Han rammer selfølgelig på riveren :-(
røg som nr 66, efter omkring 200xA-rag, og kun overlevelse på en masse steal og et enkelt coinflip. Fik endelig en hånd, AQs i middle, pusher med ca 120k (blinds 15k/30k) og bliver callet af AKo. Rammer Q på turn, men han trækker selvf 1card flush på river. Desværre ingen topplacering til mig, held og lykke til dig fatz.
Fatz, da du raisede til 360000 ligefør, havde du da PP mellem 6 og 10
:-)
Tillykke Fatz..
Virkelig flot comeback der..
Minimum rank 3 er SUPERFLOT!!
Tak for opbakning drenge.
Jeg har slået chatten fra, så jeg kan ikke se hvad i skriver .... men det er fedt i er der :-)
Og Ja...... Sygt comeback :-)
Wow.
Der har sgu været nogle syge/underlige hænder.
Lækkert du er blandt de sidste 3. Go held fatz
Synd, men tillyk med den rigtig flotte 3. plads.
Det er sgu mange mange mange penge i en fr :)
Nå det blev til en 3" plads.
Hilket jeg ikke var så ked af igen. :-)
Blev desværre kørt rundt af chip leaderen.
Tak for opbakning.
Tillykke Fatz!
.. men hvad callede du med, da du callede CL"eren til sidst?
Super godt spillet.
3. plads er super godt. Det var rent lotteri til sidst
nice comeback :D
Stort Tillykke med den dejlige $$$ 3. plads ;)
Lover godt for WSOP 2006 :)
Stort tillykke til Mr_Fatz....
Det er sgu godt gået at blive 3´er af 12K.!
Rigtig godt spillet!
Xsuited
Tillykke Fatz. Nice 1