$5/10 99

#1| 0

Folk spiller generelt for loose preflop og for aggressivt postflop.

Button er 62/17/0.64 efter små 29 hænder.
SB er 58/0/0.42 efter 55 hænder.

Party Poker 5/10 Hold"em (6 max, 6 handed) [a:http://www.selachian.com/tools/bisonconverter/hhconverter.cgi][a]

Preflop: Hero is CO with 9, 9.
1 fold, MP calls, Hero raises, Button calls, SB calls, BB calls, MP folds.

Flop: (9 SB) 6, 7, 7 (4 players)
SB checks, BB checks, Hero bets, Button raises, SB calls, BB folds, Hero calls.

Turn: (7.50 BB) J (3 players)
SB checks, Hero bets, Button raises, SB calls, Hero calls.

River: (13.50 BB) T (3 players)
SB checks, Hero checks, Button bets, SB folds, Hero calls.

Final Pot: 15.50 BB

Mine tanker:

Pre-flop: Standard

Flop: Jeg better ud som den slags nu skal gøres og bliver raised af button, det kan være en 6"er, en 7"er, et underpair eller måske ingenting. Hvis SB har noget som helst går han ingen steder, jeg kan ikke rigtig beskytte min hånd her og ser ikke nogen grund til at bygge en kæmpe stor pot her, så jeg venter til turn med at se hvad der sker.

Turn: Jeg better her ind i button for at forhindre ham i at tage et gratis kort hvis han var på et draw / gik amok med overcards, at han raiser igen er jeg ikke tilfreds med, men potten er stor så jeg caller.

River: Ikke ligefrem det kort jeg ønskede at se, men SB som jeg faktisk troede var på enten straight eller flush draw folder så jeg laver et crying call.

Er det helt ude i skoven?

02-10-2005 11:58 #2| 0

Fold på turn raiset. Han har fortalt dig to gange at du er slået, det er ikke heads up og du har to outs.

02-10-2005 12:25 #3| 0
OP

Du har ret, det er så indlysende når man lige hører det. Ved ikke helt hvad jeg havde gang i. Button havde J 6 - ugh.

02-10-2005 14:23 #4| 0

Jeg caller den her ned næsten hver gang. At button "fortæller dig du er slået" kan du ikke bruge til noget da han ikke har den fjerneste ide om hvad han laver.

03-10-2005 17:06 #5| 0

Hvis button ikke ved hvad han gør, kan det jo være at SB ved det.

Lad os sige at spillet går som det skete aktuelt hvor du får 4:1 i effektive odds for at calle ned.

Jeg tror ikke på, at du er god mere end hver femte gang. Man skal ikke være så bange for at blive bluffet at det koster penge i det lange løb.

03-10-2005 18:35 #6| 0

Mine regnekundskaber er vist ikke hvad de har været. Der skal puttes 2 BB I en pot der ender på 15,5 så man får 2:13,5 svarende til 1:7 så det er noget tættere end jeg troede.

Men jeg tror nu jeg folder alligevel

(Jeg havde iøvrigt trebettet floppet.)

03-10-2005 18:40 #7| 0

3bet flop.

03-10-2005 19:18 #8| 0

Enig med Trix og Kim. Ved kun at syne flop viser du svaghed, hvilket kan få button til at hæve turn (på et semibluff). Det er lidt nemmere at folde, hvis han syner et 3-bet og hæver turn.

Lav lige en note om at MP spiller svagt, og vil sandsynligvis folde medium hænder under pres!

04-10-2005 12:55 #9| 0
OP

Tak, gode pointer, det er taget til efterretning.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar