Bytter $600 fra stars til tilt, kan også i mindre portioner, Der er en del der kan sige god for mig. PM mig hvis det er
$600 byttes stars til FTP
Pas på op synder så det driver ! Han har snydt 3 nu og misbruger mit navn som om jeg siger god for ham ...
Send ikke først !!!!!
@DVD
Nævnte han også over for mig, men da jeg ikke ville sende først, så ville han ikke
Har ingen beviser for han snyder, men der er lugt i bageriet, og det er ikke den gode slags.
Skal siges han sendte pm til mig om at sælge, og ikke omvendt
Har oplevet fuldstændig det samme som ishusen.
Ja, og jeg er så den dumme som er blevet snydt af ham... Han skylder mig 100$....
Nu har jeg givet ham til torsdag, da han får en eller anden form for løn/kontanter. Så må vi se om han sender de 250 $ han skylder....
Ja, jeg har også givet ham til senest fredag... så må vi se hvad der sker...
Hvorfor vil i vente til han får løn ?
Han har tilsyneladende penge at bytte med online, så må han vel betale med dem..
Mærkeligt at Dhany ikke selv blander sig i debatten....
@Majaline
Hmm.. lidt svært at gøre noget andet, man må jo bare håbe desværre... :(
Hvorfor er det han så ikk har fået kort endnu? Efter der er så mange der melder op han er en svindler.. Eller ikke holder sine aftaler.
@ ADMIN
HVAD MED AT BANNE DHANY????
Han skylder mig 100 dollars, som han har lovet vil blive tilbagebetalt på fredag.
Hold da op, så er der da efterhånden en del som han har franarret et par dollars... blir spændende at se hvad der sker de næste par dage her...
Ingenting kunne det tyde på. Håber Dhany viser lidt format snart. Men det er vel os der er idioterne.
Ja, det vil jeg desværre også mene at vi er... men så kan man se hvad man får ud af at være godtroende og flink... :( Men håber også at han melder klart ud hvad der ske... Sys sku det er for lavt at franarre penge på den måde...
skulle laves en pokernet ribers liste så
man kunne se hvem der fuckede