$NL200, turn check eller bet ?

#1| 0

Hero 23/19/4.84
Villain 21/18/4 over 177

Jeg vælger at bette turn for at få villain til at folde hænder som 67,J8, FD's og andet.

Men man kunne også vælge at checke turn for at holde potten lav, og formentlig få betaling fra Jx på river hvis man rammer, hvad foretrækker i ?

$200 USD NL
Seat 6 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: Agoris ( $207 USD )
Seat 6: Alexk101 ( $315.30 USD )
Seat 5: ElBomardero ( $200 USD )
Seat 3: MetalChurchz ( $107.23 USD )
Seat 2: XXXX ( $425.20 USD )
Seat 4: Hero ( $269.53 USD )
Agoris posts small blind [$1 USD].
Villain posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 4 4 ]
Hero raises [$7 USD]
ElBomardero folds.
Alexk101 folds.
Agoris folds.
Villain calls [$5 USD]
** Dealing Flop ** [ 6, 5, J ] ~$15
Villain checks.
Hero bets [$11 USD]
Villain calls [$11 USD]
** Dealing Turn ** [ 3 ] ~$37
Villain checks.
Hero bets [$30 USD]
Villain raises [$95 USD]
Hero folder.

28-01-2009 23:06 #2| 0

Hmmm.
Medmindre din villain folder for meget til c-bets, så kan jeg ikke li at c-bette det board OOP med en hånd der har 0 outs til noget der ligner et spot du får god betaling på.
Jeg check-folder ofte her. (Måske en fejl i HH'en) Er villain i BB? Hehe. Ja det er han vidst.
Så spiller jeg den ligesom dig oftest omend du stadig kan checke floppet.

På turn synes jeg det er et superspot til 2nd. barrel, når nu du er startet. Turn completer meget sjældent noget, og den giver dig faktisk et meget skjult draw, hvor du muligvis kan få mange $ ud. Når jeg først har C-bettet og samlet det der draw op, så checker jeg ikke. Bet-fold må være det rigtige her, så på turn synes jeg spillet er fint.

Hvis du mener villain er ude på ballade, så kan du også calle turn og skræmme ham væk på alle blanke turns og muligvis betaling hvis du rammer et af dine kort. Hans agg. faktor er trods alt meget høj.

MVH Skod

28-01-2009 23:26 #3| 0
OP

Havde da lige overset mit uduelige cbet.
Enig med at checke floppet med mine ca. 0 outs også er et fint board for villain at c/r.

28-01-2009 23:29 #4| 0

Jeg tjekker turn bag.

Hvor mange hænder han peeler floppet med, folder han på denne turn?

Jeg vil gerne have lidt mere info på villain før jeg ved om det kan betale sig at skyde alle tre streets for at få ham af QJish.

Floppet er nok lidt 50/50 men jeg foretrækker at tjekke bag de fleste gange, tror jeg.

Som spillet folder jeg ret hurtigt til hans turn CR.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar