Done..

#1| 0

Jeg er ved at lave en mellemstor opgave i afsætning og har lige beskrevet hvordan jeg synes de (freixenet = Vin firma fra barcalona) skal distribuere deres produkter på det danske marked.
Det næste spørgsmål lyder sådan: diskutere hvordan resten af prametermixet bør sammensættes?
Hvad er det så lige jeg gør her, jeg er ret sikker på jeg ikke skal bare skal gennemgå pris, promotion og place for produktet.

Jeg tænker selv følgende ting under produkt:
- Sortiment. emballage, service og branding.
Det betyder jo så at jeg har afgrænset mig fra RIGTIGT meget, foreksempel; produktudvikling og produktets egenskaber. Jeg mener ikke dette har relevans for deres produkter på det danske marked da produktudvikling jo stadig sker på hjemmemarked hvor hovedkontoret er.

Hvad tror PN at det spørgsmål dækker? alle 3 kapitler eller kun det som jeg nævner der som et EKS under produkt.

Beklager opsætning, fejl og lignende, det har gået lidt stærkt.

Mvh Kasper.

15-10-2010 11:48 #2| 0
Som spørgsmålet står beskrevet antager jeg, at det er alle 4 faktorer mate, ellers har jeg misset noget på CBS, HA-almen.

// KD
15-10-2010 11:55 #3| 0
OP

Det er også alle 4 faktorer jeg skal have med, helt klart :) nok bare mig der forklaret det ringe..
Det jeg egentlig vil vide er om jeg skal kan nøjes med at tage de ting med der er nævnt (obv. under produkt).

Derudover ville jeg have noget omkring prisfastsættelse med

og forskellige promotionformer.

Altså det jeg tager med er LANGT fra alt teorien der omkring marketingmixet.

Håber det er til at forstå.

15-10-2010 12:34 #4| 0

Du antager naturligvis, at du kun skal medbringe, de for opgaven, relevante parametre og gennemgår derefter disse.

15-10-2010 12:56 #5| 0
15-10-2010 14:07 #6| 0

LOL @ Thomas - total CBS-sprog

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar