så beskrevet,også mulighed for kontant på fr.berg, har masser af handler begge veje uden problemer.
/Claus
done.
@madri
Det er muligt, ja. Du skal dog have indsendt ID-papirer osv for at kunne gøre det. Derefter er det under Cashier og Interaccount Transfer.
rigtig som ZorroDK beskriver, har dog flere gange overført små beløb op til 300 dollars uden at modtager har gjort det, dog har der også være 1 gang hvor det ikke kunne lade sig gøre.
/Claus
Ja, modtager behøver, så vidt jeg ved, ikke at have gjort noget... Ved større beløb tør jeg ganske vist ikke sige det... Men op til $100 har jeg sendt til en unverified masser af gange.
Det er kun afsender, det gælder. (i hvert fald ved mindre beløb).
Hvad der gælder er lidt op og ned, som beskrevet har jeg flere gange sendt til pn uden de havde indsendt id mm. beløb mellen 100-300 dollars, men en gang blev det et nej, kontakte dem men de skrev bare tilbage at de gange hvor jeg havde sendt til pner uden id var fejl fra deres side, mærkelig nok har jeg derefter sendt til flere uden problemer.
Har en gang overført 2800 dollar og her skulle vi begge indsende det hele og lidt til, men det lykkes.