Hej.
Vi er 4 mand der kører en omgang dong i morgen. Derefter kommer der en mand ekstra til lidt hyggepoker..Spillet bliver nok 0.50-1 vil jeg tro, så det er nok ikke noget man bliver voldsomt rig af... Niveauet er ikke noget at prale af, men der plejer at blive spillet rimeligt loose.
Vi søger 1-2 deltagere mere, gerne med deltagelse til dong-delen også. :)
Blandt de deltagende er Supesafe herinde fra.
Location er i Vejgaard.
Dong+Poker i Aalborg i morgen (29/3)
Du må gerne smide adresse til mig, hvis i vil ha' selskab herfra.
NLHE only eller mix med PLO? :-)
EDIT: Det lyder sku som en kongedag, og kunne også godt være frisk. Er dog lidt afhængigt af tidspunkt.
Vi mødes ved 15 tiden hos lekkim og trækker kampe.
Sunder os ovenpå det lort vi har fået og dong starter så ved 16 tiden tror jeg.
Små 2 timer og x antal øl senere går vi ud fra at sidste mand er færdig med zumba (ja det er fandme sandt) og dukker op. Men ellers er det nok deromkring at mine donk $ skal finde ny ejermand.
Jeg lader lekkim om at sende adresse til folk.
Og formentlig kun nlhe.
Så ses vi da på søkroen om aftenen :) Skal i golfparken og spille lidt ølgolf da...
Guldmager og Thadonkey i har pb.
Miller, lyder heller ikke dårligt
Hvad går det dong ud på ? bare hurtig beskrivelse? Noget med DONG-lyden ved scoring?
Man får 3 kampe ved lodtrækning, + alle har tv-kampen. Ved dong/mål i ens kampe skal man drikke en halv øl.
Altid noget tv kampen så er Chelsea - Palace. Var lige bange for det var Saints - Newcastle.
Ja satser på en 1-0 til Chelski
Vi følger de 13 kampe der er på tipskuponen. Det er også kun dem, som bliver donget i tv. Hver mand trækker så bare 3 kort og skal så drikke ved dong i de kampe.
Hvor kører DONG-lyden? Kanal? Jeg har selv den app hvor der donges når der er scoring.
3+ kører med dong. :)