laatikko79
God fornøjelse :-)
Donk på Boss, PLO50, bord OH897
Dårlig stil, naah :) De store drenge på FTP fortæller vel også hinanden hvis Gus sætter sig og spiller :)
Men hvorfor ikke holde donken for sig selv, det forstår jeg ikke.
Kan ikke se det er dårlig stil at fortælle sine med PNere at der er en dårlig spiller der giver pengene væk...har han ikke selv dollars stående så er det da fint fortælle jer andre der spiller på boss at han er i gave humør.
Det er sgu da iorden :D
Att K_B_B: Altså. Nej - jeg kan egentlig ikke se, det er dårlig stil. Personen bag nicket laatikko79 er fra Finland. Han har haft kæmpe skrub, og jeg skulle i seng.
Mener du, det er dårlig stil, fordi det er synd for ham, at jeg skriver han er en donk? Bordet er fyldt under alle omstændigheder...
Hmm.
Glæder mig til at få et uddybende svar fra dig - jeg siger ikke at jeg på nogen måder har ret. Man kan jo altid blive klogere/et bedre menneske :-)
Well ... Alle har vel ret til deres mening - og med en kniv for struben er jeg nok tilbøjelig til at være mest enig med KBB.
Hvorfor?
Tja - Du outer en anden spiller på et offentligt fora.
Hvis det er 100% OK, har jeg problemer med at trække grænsen.
En ting er, om det er personligt legitimt at dele videre info vedr. betting-patterns mv. om en specifik spiller. Det kan diskuteres.
Dog mener jeg ikke, at argumentet om, at han er fra Finland holder vand. Jeg er uberørt af, om jeg skulle rense en dansker vs. anden nationalitet. Den gode smag i munden bliver hverken ringere eller bedre. (EDIT: Det gælder iøvrigt også andre PN'ere)
Men som sagt: Alle har vel ret til deres mening - og på et fora er det vel netop hensigten at lufte denne (selv om man ikke kan nå en konsensus)