downloade USB 1.1/2.0?

#1| 0

Har det problem at jeg ikke kan bruge min IPOD på min bærbar computer fordi USB'en ikke er hurtig nok, den kræver at jeg enten har USB 1.1 eller 2.0.. Er det overhovedet muligt at downloade USB 1.1/2.0 til computeren eller skal jeg ud og have købt en ny højhastigheds USB for at få det til at virke?

01-10-2006 14:24 #2| 0

Hvor gammel er din laptop?
Du kan ikke bare opgradere din USB 1.1 til 2.0 ved brug af software.
Hvis du har 2.0 indbygget så følger opdateringen til 2.0 med, ved installationen af XP sp2.

Har du ikke 2.0 så er det ud at kigge efter en ny laptop da den nok er rimlig forældet efterhånden.

01-10-2006 15:31 #3| 0

Du kan købe det man kaldet for et PCMCIA kort med 2 USB 2.0 porte til ca. 250 kr. Den sættes ind i siden på din bærbar og du kan herefter bruge USB2.

Der er bare et problem i det du skriver. "den kræver at jeg enten har USB 1.1 eller 2.0." Der findes ikke andre end 1.1 og 2.0 og jeg har ikke hørt om noget udstyr der ikke virkede på USB 1.1 Det du har, hastigheden er bare lagsommere og til en IPOD vil det bare tage længere tid at overførere sin musik.

Tror du gør noget andet galt.

01-10-2006 16:29 #4| 0

Gå til Kontrolpanel>System>Device Manager>Universal Serial Bus Drivers

Hvis du finder en port som hedder noget med "Enchanced" har du USB 2.0 og skal bare opgradere dine drivers ellers mener jeg du må nøjer med USB 1.1.

Mener det var sådan jeg i min tid fik fundet mine. Havde nemlig selv problemet med min Ipod.

01-10-2006 16:56 #5| 0

Det skulle nu også fungere med USB 1.1 - hvis det viser sig, at det er det du har. Bare meget langsomt.

Har tidligere oplevet, at "virtuel drives" kan ødelægge USB forbindelsen mht iTunes. Hvis du har Daemon Tolls eller lign. installeret, så prøve at fjern det.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar