Louis Theroux besøger familien Phelps, en familie på 71 mennesker fra en velhaverforstad i Topeka i Kansas. Deres kirke, Westboro Babtist Church, består næsten udelukkende af familiens medlemmer og er grundlagt af patriarken Fred på et intenst had til homoseksuelle og en overbevisning om, at Gud hader alle andre end kirkens medlemmer. "Gud hader bøsser", "Bøsser dør - Gud ler", "Tak Gud for 9/11" og "Tak Gud for døde soldater".
Se det og gys!
DR2 22.50 Den Mest Hadede Familie i USA
Det er meget heldigt her for en uge siden kom jeg lige i tanke om hans ansigt og vidste at jeg havde set flere af hans udsendelser, jeg kan selvfølgelig ikke huske navnet.
Et par dage efter dukker der en reklame op for hans programmer :)
Når man har set programmet forstår man godt hvorfor det har fået sin titel.
Det kan ikke rådes at spille poker lige efter det er slut. Den vrede og harme man bør opleve oven på det bør få enhver på evighedstilt. Jeg lider stadig, men jeg er så også weakminded. En lang kø i netto er som regl nok. lol
Sygt en belastende forsamling tosser. Man bliver jo lettere agressiv af at høre på dem og se den måde de opfører sig på. Brækker mig!
told ya!
Det er bare utroligt at de er så sikre på de har ret og alle andre i verden tager fejl og kommer i helvede.
Det viser vel også lidt om hvor meget ens opvækst betyder hvis man får det samme ad vide hverdag fra man er helt lille kan man jo ikke ende andet end med at tro på det.
NEJ NEJ NEJ hvor er det hjernevaskning af allehøjeste grad. Det er jo mega synd for de børn der vokser op i den familie. Ufatteligt.
OMFG... Hvordan kan de få lov til at beholde deres børn. De er jo skingrende sindsyge ! Fuckt up animals !
"They are such cowards - who would hit a child?" flyver det ud af munden på sækken.
Hvem ville nogensinde opfostre deres børn med tanken om, at det er forkert at være et menneske? Ungen havde måske ikke fortjent det pga. det er den opdragelse han har fået. Men hun har satme fortjent det.
Syg, syg familie...
for helvede hvor er det svært ikke at blive BITTER og hadefuld selv når man ser dette.....
Forfærdelige mennesker.
De voksne er jo sikkert også blevet hjernevaskede i deres barndom.
Faktisk meget sørgeligt.
Hvis det havde været min bror der var død og de lavede det stunt ved hans begravelse.....
Ja så havde det nok slået KLIIIK!!!!!
burn motherfuckers, burn.
Louis Theroux er virkelig, virkelig god til at komme ind under huden på folk. Og til at udstille det absurde og bizare.
Man må græmmes på vegne af alle religiøst indoktrinerede personer.
Øv, hvor man føler sig mentalt skændet.
Har tidligere set et program Louis Theroux har lavet, det sku mere sygt ind dette, fandt det lige på youtube
Louis Theroux and the Nazi - Del 1-6
www.youtube.com/watch?v=3Fd0-5ZDInE&feature=related
www.youtube.com/watch?v=Y_u3YMwkVKg&feature=related
www.youtube.com/watch?v=AaJtoN7SWBk&feature=related
www.youtube.com/watch?v=SdYosFltfnQ&feature=related
www.youtube.com/watch?v=ORb5zg0b-i4&feature=related
www.youtube.com/watch?v=J7H90ofAMBw&feature=related
Dette er fandme syge mennesker
Jeg elsker Louis Theroux, han har lavet mange andre fantastiske dokumentarer - se eksempelvis den om Scientology. Jeg så også denne dokumentar for nogle år siden, og den sidder stadig dybt begravet i min bevidsthed som det ultimative eksempel på misbrug af religion.
Et eller andet sted håber jeg stille på at de har lavet et giant level på os allesammen.
EDIT: Brainfart, Louis har vist aldrig lavet noget om Scientology... men han har stadig lavet andre fantastiske docs. =)
Og hej skårpe!
ja ham Louis Theroux var sku ganske fin... men fuck nogen tågehoveder han besøgte :)
Jeg synes der manglede en masse om baggrunden for den opståelse. Mere research. Vi fik jo intet at vide om hvordan det var opstået? - Eller jeg gjorde man? Har grindet lidt imens. Derudover var hans spørgsmål til "über præsten" helt hen i vejret. Kedelige spørgsmål, og han kørte bare rundt i dem.
@decoon
Spørgsmålene til Überpræsten var faktisk meget, meget dygtigt stillet. Fordi de indirekte spørger til kernen af moralen og etikken i kirken. Noget man ikke kan direkte, hvis man vil have et bare nogenlunde ærligt svar. Ved at give det en anden indgangsvinkel kan man nå længere og samtidig lære andre ting. Selvom det selvfølgelig ikke blev til så meget i dette tilfælde, som man kunne have håbet på.
Men selv Überpræstens ikke-svar gav os jo også en slags svar.
Jeg blev irriteret over, at han ikke svarede på det første spørgsmål "hvor mange børn har du?" - mon han ville have talt de frafaldne med?
Åbenbart et kildent spørgsmål, for Theroux blev da godt nok "flamet" bagefter.. Den gamle blev virkelig fornærmet, ham gutten var fornærmet på den gamles vegne - lettere overdrevet reaktion, skulle tro han havde kaldt ham for "fag" eller sådan noget..
Sjovt: Fag=gammelt slang for cigaret :)
Fandt det på YouTube.. Sick nogle afstumpede mennesker.. Og stakkels børn i den familie..
@Tumble
Det er det faktisk stadig :-) det er britisk slang. Amerikansk er noget andet jeg ikke lige ved.
Liiiiiiiink....
Så det ikke i går men efter at have læst tråden, bliver jeg sgu nysgerrig :-D
vel omtrent ligeså inddoktrineret, hjernevasket, og indavlede, som 50% at mellemøsten. kan ikke se at deres dumhed og had er værre end de fleste muslimers.
Ekstyr tror du ramte forkert, du leder vidst efter Nationen på extrabladet.
@ekstyr
Ja, dumhed og had findes tydeligvis mange steder - selv her på PN åbenbart..
Man kan da glæde sig over, at der kun er 71 personer i menigheden. Og så ekstyr...
"these people hate god and worship the rectum"
Det må være et hårdt liv, når man skal hade alle så inderligt. Man må da håbe, de bliver klogere med tiden - som f.eks. ham her:
www.bt.dk/danmark/nazisten-der-sprang-fra/
@HucleB
Ha, det er jo Gentleman Finn ham der :)
"Nå er det ONDT at være nazist ??
Allright, Den twister du meget godt den der!
Nåmen så går jeg da lige ned i nazireden og slår alle nazivennerne ihjel"
Lolz... en af favoritmandril-vennerne.
Sidder og ser det på Youtube nu.
Church member: "...The jews killed christ!"
Louis: "News flash braniac, Christ was jewish!"
Hahahahahaha!
Haha - de er så syge i hovederne.
Vennerne og jeg har haft god griner med den her fra dem:
www.youtube.com/watch?v=xyEjpl50_XE&feature=related
:p
Må en eller anden dødelig sygdom ramme den gudsforladte familie
ham den gamle er bindegal....den er fuldstændig stået af deroppe...sick
Tænkt at være så bange for en gamle bog at man ikke tør leve, det er sgu synd.
Det er så ulækkert at se dem opføre sig sådan ved folks begravelser, gad vide hvordan de ville have det hvis folk begyndte at stå uden for deres børns skole og råbte efter dem.
"Our family was Vikings in Denmark in the 1200 century"
www.youtube.com/watch?v=SdYosFltfnQ&NR=1 6:35, shit de er heeelt væk
@ Huckleb
Du plejer nu også selv at være lidt permanent smågnaven, gør du ikke ;-)
Både i aften og i morgen aften kl. 22:50 kommer der flere programmer med Louis , i aften er det under kniven og i morgen fængsel
@ Jensen
Er du sikker på, at man se de andre Theroux-dokumentarer på DRs hjemmeside? Normalt er det kun DR-produceret materiale, der er tilgængeligt. Therouxs dokumentarer er BBC-produktioner.
Ham den gamle og hende den smågamle er stået fuldstændigt af.
Derimod kunne jeg godt forestille mig hende den unge, der læser til advokat ville springe fra. Hun virkede som minimum småvarm på Louis og som den eneste med en vis intelligens. Dermed ikke sagt, at det er nemt at overkomme 21 års indoktrinering, men kunne godt se ud som om der trods alt er lidt håb for hende.
Faldt lige over det her klip på youtube, hvor hende moren bliver pranket for sygt, lidt langt, men griner :D
www.youtube.com/watch?v=NfDoqqWdR7A&feature=fvw
Hun er helt væk !♥
Virkeligheden overgår ofte fantasien.. De her mennesker er så langt væk, at man tror, det er løgn.
Flere af tøserne er egentlig ret kønne og charmerende. Synd for dem at være født i sådan en familie.
@ekstyr
at være fanatisk anti-religiøs er ikke bedre end al anden form for fanatisme. Og had fører sjældent noget godt med sig.
kender ikke til nogen der hader mere end religiøse, måske derfor de blev det,,,for at få en undskyldning for at sige fagit, fagit, fagit, eller lign. imens den går i bukserne på dem pga. undertrykt sexualitet. men de har jo en undskyld for at sige fy ord, som et lille barn.