Jeg har netop mistet forbindelsen og kan ikke logge ind, uanset device.
Er hele platformen nede?
DS nede?
skønt.
Efter at have været frosset ude i 5 minutter kommer der en "vi laver vedligeholdesarbejde og arbejder på at være tilbage igen snart".
Sådan.. midt i tours etc? Barskt.
Efter 20 minutters down time kan jeg nu logge ind igen.
af de 6 tours jeg har var med i popper 0 af dem op og jeg er i følge listen med i 1 tour.
Den kan jeg dog ikke rejoine.
Hej
En tilsyneladende dårlig planlagt opdatering på netværket. Vi beklager den dårlige oplevelse. Jeg har rykket for udbetaling fra de tours der var i gang da opdateringen gik i gang.
Rasmus
Jungleras skrev:Hej
En tilsyneladende dårlig planlagt opdatering på netværket. Vi beklager den dårlige oplevelse. Jeg har rykket for udbetaling fra de tours der var i gang da opdateringen gik i gang.
Rasmus
Det haster ikke så meget, intet nyt starter ;)
Jeg formoder udbetaling efter stacks/placering?
Jeg kan se at party nu har opdateret sin status fra "bad" til "very good", hvilken er den højest mulige.
Så bliver det vildt når man kan se tours, borde osv :P
Er den gal igen?
Jeg får beskeden "encountered an improper argument"
Higgins3 skrev:Er den gal igen?
Jeg får beskeden "encountered an improper argument"
Burde ikke være noget pt. nej. Kommer selv fint ind på mobil og desktop. Hvilket device prøver du fra?
Samme laptop som de sidste mange dage. Eneste ændring er, at jeg ikke er hjemme.
Higgins3 skrev:Samme laptop som de sidste mange dage. Eneste ændring er, at jeg ikke er hjemme.
Vi har flere med samme fejl. Vi er på sagen.
Rasmus
Jungleras skrev:
Vi har flere med samme fejl. Vi er på sagen.
Rasmus
Mine tours er startet nu. Reggede inden jeg opdagede fejlen.
Bliver man kompenseret for den EV man har mistet, mens man er blindet ud?
krisfk skrev:
Mine tours er startet nu. Reggede inden jeg opdagede fejlen.
Bliver man kompenseret for den EV man har mistet, mens man er blindet ud?
Vi må finde en løsning. Du kan du forsat spille fra APPen hvis det ikke er for mange borde :)
Rasmus
krisfk skrev:
Mine tours er startet nu. Reggede inden jeg opdagede fejlen.
Bliver man kompenseret for den EV man har mistet, mens man er blindet ud?
Hos mig ligner det at man efter geninstallering godt kan spille. Man får muligvis fejlen igen efter 2. gang man forsøger log ind (nogle gør, men ikke alle), så prøv med en geninstallering.
Rasmus
Tror ikke jeg har modtaget den ugentlige loyalitets udbetaling som normalt kommer mandag, skal jeg kontakte jer eller er den bare lidt forsinket?
Rigtig god dag......
BUMS4 skrev:Tror ikke jeg har modtaget den ugentlige loyalitets udbetaling som normalt kommer mandag, skal jeg kontakte jer eller er den bare lidt forsinket?
Rigtig god dag......
Jeg får kigget på det :)
Rasmus