Jeg er desværre forhindret i at bruge det sæde til DSMPT, jeg vandt i PN mesterskabet fornylig, og vil derfor gerne sælge det. Det er til Main Event Dag 1, og har en værdi af 3.000 dkk
Any takers?
Jeg er desværre forhindret i at bruge det sæde til DSMPT, jeg vandt i PN mesterskabet fornylig, og vil derfor gerne sælge det. Det er til Main Event Dag 1, og har en værdi af 3.000 dkk
Any takers?
Muhsen skrev:Hvad havde du forestillet dig af pris?
Så tæt på 3.000 som muligt. Min tanke hed højeste bud over 2.900 :-)
Ja, det jo dagen før Black Friday.
Venter til i morgen. Måske den kommer på tilbud. 😁
KimN skrev:Jeg byder 2000 hvis det er om fredagen.
Ellers tak
BassCheck skrev:Bump - nogen bud tættere på 3.000 kr? :-)
Tænker du skal hen en uge før. Så vil der nok komme bud der ligger der oppe af..
mepagirl skrev:
Tænker du skal hen en uge før. Så vil der nok komme bud der ligger der oppe af..
Jeg har godt tænkt tanken. Du har nok ret, det giver nok mere mening at bumpe i ugerne op til :-)
mepagirl skrev:
Ja, hvis der er udsolgt.
For max 100 kroner sparet, så er det immervæk nemmere at købe direkte hos Munkebjerg fremfor besværet ved skulle handle P2P med overdragelse, pengeoverførsel osv
Start ved 2700 - så tænker jeg der kommer bud :)
Aurvandil skrev:
Ja, hvis der er udsolgt.
For max 100 kroner sparet, så er det immervæk nemmere at købe direkte hos Munkebjerg fremfor besværet ved skulle handle P2P med overdragelse, pengeoverførsel osv
Aurvandil skrev:
Ja, hvis der er udsolgt.
Jeg kan love at det bliver meget let :-) alt det kræver er en besked til mig, en mobilepay overførsel, og en besked til supportprofilen til Munkebjerg (fra mig og køber).
Har ikke låst mig fast på 2900+ i øvrigt, overvejer de bud der kommer, men forbeholder mig også retten til at takke nej, og afvente situationen.
Bump - har stadig et sæde til salg. Nogen købere til 2.700 kr ?
Kan bruges på alle Dag 1 starter, så bare i gang!! ;-)
/Kasper
rune0714 skrev:Byder 2700 hvis den kan bruges fredag 1. Start?
Bud modtaget. Den er din :-)