Jeg søger 1-3 stærke heste, der med OPR kan fremvise de er vindende på dette niveau.
Deal er 55/45 ved FT 50/50
Søg løs!
DTG 30K Guaranteed kl 20:00-LUKKET
MrMatan er klar :)
Har en 25 plads i superstack, og ca en 15 plads, indenfor en måned i disse to tours.
Har tidligere været på FT 2 gange i "den store" af dem :)
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/MrMatan/poker/results/9B1A0A1B10804C00A1B65B0CB1C0AF63.html?t=2
full tracking:)
Stars : Kaalsen
officialpokerrankings.com/pokerstars/kaalsen/poker/results/FD2B3F1A9E8D43D8A40B6DAA5C187565.html?t=2
Ikke blevet til meget spil derinde, men ta full tracking, har et FT i en 44 dollars tour :)
Og mit net virker idag! :D
hmm hvor er hele hesten henne? kom nu frem gutter og søg Erbs stake :D
jeg er selv for træt :(
men gl :)
Det er jo latterligt så dødt der er idag..
Jeg lukker denne om 15min hvis der ikke er flere ansøgere..
Sorry guys, men det er trist der er så stille herinde idag
vil gerne spille men får bare så mange hug for tiden..
det er op til dig om du vil satse på mig :)
Hey Erbs.
Jeg er totalt klar på noget DEG:0)
Jeg er i mit ES idag.
OPR @ stars : www.officialpokerrankings.com/pokerstars/thadooG/poker/results/8DD02D489D5C4ED0B26661A2CB9CA619.html?t=2
Pokkers, har negativ ROI på dette niveau.. Men hvis du har brug for en ekstra hest, er jeg klar :)
Moffa jeg ved du kan, så dont be affraid du er på, sammen med thadooG, katjing du får også chancen , hvis mig dit net virker ;) hehe
Hmm melder op med runtime error når jeg vil overføre, håber fandme det kommer iorden inden længe!!! :s
TY.
Jeg regger bare, så kan du sende når det virker igen. Tak for chancen...
samme med mig.
kan fint nok logge ind, men når jeg går ind i bank står der " No Local Object" ??
PRÆCIS det samme her, så kan sku ikke sende $ afsted til jer, sender i alle 3 mig ikke en PM, for jeg skylder jer et skud i denne, men det bliver så tydeligvis ikke idag beklager :(