Nogen der vil lave denne handle?
Jeg kan enten indsæt pengene på jeres bank konto idag(altså fysisk ind i banken så i har den med det samme) eller ved personligt fremmøde.
Du skal sende 5.000 kr. til mig, så får du den samme beløb, i din bank konto eller får du dem personligt.
Det vil være mit første handel her.
Løst!
Kan du ikke bare sætte dem ind på MB selv? :)
Det vil tage et par dage, igennem bankoverførsel. skal bruge dem her til weekenden.
Hvis du går i danske bank og sætter dem ind på deres konto, burde du have dem i dag.
Lecter skrev:
Hvis du går i danske bank og sætter dem ind på deres konto, burde du have dem i dag.
Jeg har overvejet det, men er du 100% sikker på det?
Bump, er der nogen der kan bekræfter det Lecter siger?
Kan ikke udtale mig konkret om den metode lige præcis med Moneybookers, men jeg har før indbetalt penge til Party Poker direkte til deres konto i danske bank hvor jeg gik ned i filialen, og jeg skrev derefter en mail om at jeg havde sat penge ind, og de var så på min konto samme dag.
Kunne derfor ikke forestille mig det ville gå langsommere med Moneybookers, så tror roligt du kan sætte dem ind i dag ved at gå ned i den bank som de har en konto tilknyttet til og have dem i morgen.
Eventuelt kunne du som jeg gjorde, kontakte dem efter de er sat ind for at skubbe processen lidt fremad.