Villain og jeg har siddet ved bordet i lang tid sammen og han har været bigstack i lang tid.... Når der limpes til ham i sen position raiser han altid.... generelt er han en loose better og caller... planen er at lade ham bette...
***** Hand History for Game 2856385440 *****
$200 NL Texas Hold"em - Monday, October 10, 15:19:24 EDT 2005
Table Table 65332 (6 max) (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: pjevsen ( $525.60 )
Seat 3: speakerodead ( $409.37 )
Seat 5: Doctor_Love_ ( $387.10 )
Seat 6: cariobert ( $150.40 )
Seat 2: sheplerovich ( $265.40 )
Seat 4: le_sphinx ( $198 )
le_sphinx posts small blind [$1].
Doctor_Love_ posts big blind [$2].
** Dealing down cards **
Dealt to pjevsen [ K♣ K♦ ]
cariobert folds.
pjevsen calls [$2].
sheplerovich calls [$2].
speakerodead raises [$7].
le_sphinx raises [$18].
Doctor_Love_ folds.
pjevsen calls [$17].
sheplerovich folds.
speakerodead calls [$12].
** Dealing Flop ** [ 4♣, 8♣, 3♥ ]
le_sphinx bets [$20].
pjevsen calls [$20].
speakerodead calls [$20].
** Dealing Turn ** [ 8♠ ]
le_sphinx checks.
pjevsen checks.
speakerodead bets [$60].
le_sphinx folds.
pjevsen calls [$60].
** Dealing River ** [ 8♥ ]
pjevsen checks.
speakerodead bets [$100].
pjevsen calls [$100].
Kommentarer??? Føler ikke selv det er helt optimalt... Og hvad med river callet?
dumt spil - 200 NL
Efter min mening, er dit call på river ret nemt nu hvor du har called på turn hvor den anden 8"er.
Derfor havde jeg nok osse called denne hånd ned, og har min modstander 8"eren eller AA så har jeg betalt ham af denne gang.
aLETman1
Synes det er fint - ville nok raise all in på riveren. A8s er det eneste, der kan være sandsynligt med en 8"er. Men raiset preflop udelukker næsten den hånd.
AA er altså det eneste der slår dig. Derfor kan du lige så godt gå all in. Tror ikke på AA på baggrund af flop-callet. Men på den anden side spiller du jo selv KK på samme måde.
Du burde nok raise floppet, da der er farvetræk.
Hvordan spiller Sphinx?
Hvordan spiller villain postflop?
Jeg går ud fra din plan er, at limpreraise preflop? Og Sphinxs reraise overrasker dig?
@ ole16
Sphinx spiller rimelig textbook TAG og har ham på AKs... Villain kan sidde med any two og det er derfor ikke umuligt at han kan have en 8er... han har generelt været aggresiv både før og efter floppet... og ja planen var at reraise PF, men blev sgu slet og ret lidt "skræmt" af Sphink" indtræden og ville lige afvente da jeg har position på ham....
"blev sgu slet og ret lidt "skræmt" af Sphink" indtræden"
Det signalerer da ikke specielt styrke at reraise en spiller der raiser med any two...
nej, men det er ikke sikkert at Sphinx har det samme read på villain, da han ikke har siddet ved bordet i så lang tid...
Rivercallet kan du da ikke undgå.. Running quads eksisterer simpelthen ikke ;-)
Ellers synes jeg du spiller hånden fint. Jeg havde -måske- overvejet at raise river.
- Asger
@Pjevsen
Jeg synes den er gal med dit preflop spil hver evig eneste gang du poster.
Raise da de konger preflop i first case, som hånden er spillet er dit flatcall fint.
Jeg overvejer også kraftigt at check-skubbe river, men det kommer an på hvor dårlig Villain er, lyder som om han godt kan calle med 99, TT, JJ og QQ. AA tror jeg ikke han kan have. Det betyder at han kun kan have 8"er, og den tror vi ikke på :-)