$100 til den der kan sætte mig og min mate op med en lejlighed i Århus. Vi er regulars på boligportalen, men medmindre man sidder og trykker F5 som et fuldtidsarbejde og snapcaller lejlighederne så snart de blir lagt ud, er det sgu næsten umuligt at være først i køen.
Krav:
Delevenlig 2'er (altså ikke køkken i et af rummene) eller 3'er (flere rum accepteres også modvilligt).
Max leje på ca 8.000.
Omkring centrum. Viby, Århus N, Trøjborg går også an.
Hit me!
Dusør $100: Ship os en lejlighed
www.boligportalen.dk/lejebolig/vis_annonce.php?annonceId=425655&fraSoegning=true
www.boligportalen.dk/lejebolig/vis_annonce.php?annonceId=425549&fraSoegning=true
www.boligportalen.dk/lejebolig/vis_annonce.php?annonceId=425665&fraSoegning=true
www.boligportalen.dk/lejebolig/vis_annonce.php?annonceId=425580&fraSoegning=true
Som sagt er vi på boligportalen, og alt i Århus blir kontaktet med det samme. Det er dog desværre ikk nok. For det første fordi nogle måske har været hurtigere og for det andet fordi udlejerne hellere vil ha to kvindemennesker end to fornuftige fyre boende?!
Så at linke til boligportalen eller andre betalingssider, skaffer jer desværre nok ikke dusøren. Det vi leder efter er en med en kontakt der vil hjælpe en fellow PN'er ;)!
www.boligstedet.dk/boligtillejeiaarhus.shtml (lige sat til leje i dag!!)
jeg skal være ude af min den 1/12 den er på 55 kvm det er en 2´er huslejen er på 6000 kr plus forbrug hvis det har interrasse kan jeg høre om i må få den...
@mepagirl
Lidt sent desværre. Min makker har fået fuldtidsjob heroppe og pendler fra Vejle hver dag, så det er ret presserende...
Ellers tak for tilbudet - keep em coming..