Min kæreste og jeg søger lejlighed i Århus per 1/4 - 1/5.
Kravene til lejligheden er, at den ligger forholdsvist centralt, er på minimum to værelser og på maksimalt 8000 kr. i husleje.
Dusør på 1500 kr. udloves til den, som skaffer mig kontakten på vores kommende lejlighed.
Vi søger allerede på boligportalen, så det nytter ikke noget at kigge der.
Hvis I har spørgsmål er I velkomne til at skrive her i tråden eller kontakte mig på PM.
Vh usac
Dusør på 1500 kr.: Lejebolig i Århus
Rimelig optimistisk at vil have en lejlighed i Århus C til den pris. :D
@Guldmageren
Hvorfor? Der er da masser lejligheder, som opfylder de kriterier.
Guldmageren - Mon ikke man godt kan finde en lejlighed til 8.000 kr. i måneden, også i Århus.
Koster de så meget der da?
Det er så frustrede ikke at kan kunne finde en lejlighed. Jeg står selv og leder, dog ikke i århus. Men pøjpøj med det.
Dengang jeg skulle finde lejlighed i Århus C brugte jeg et år på at finde en lejlighed. Alle priser for over 2 værelser var på ca. 10.000 hvis de skulle være i nogenlunde stand, og dette var før varme osv. ;) Priserne er sygt dyre, nok derfor jeg er smuttet til Odense.
10.000 før forbrug? Det lyder godt nok mærkværdigt for en 2værlses lejlighed. Så er du godt nok ringe til at finde lejligheder. No offence.
MoPe:
Selvfølgelig kan du det. Nu snakker jeg om Århus Centrum. Strøget og Åboulevarden priser; De priser er ekstremt dyre og det er hvad jeg karakteriserer som centrum ;)
Be my guest at finde noget der er billigere som fremstår i god stand på Åboulevarden, Strøget eller anden gade som ligger max 100-500 m. fra disse gader ;) Og så prøv at jagte dem i sommermånederne, hvor alle studerende prøver at finde lejligheder. Jeg kan kun sige held og lykke.
Hva med 750 meter væk? Han er nok ikke så sippet han ikke kan undvære at gå 100-110 skridt mere.. ;-)
Nu skriver OP jo bare centrum. Men jeg kan desværre ikke hjælpe usac, så hopper ud af tråden igen.
GL med søgningen.
Jeg skriver "forholdsvist centralt".
Vi søger umiddelbart lejlighed i postnummer 8000 og 8200.
Har 2værelses lækker lejlighed med lækker altan og alt udstyr fra ca. sommer og 6 måneder frem i dit prisleje eller lidt over :-) Skriv endelig PM hvis det kunne blive interessant - også i fremtiden
Altså det burde ABSOLUT være muligt at finde en 2 værelses nogenlunde centralt i Århus til 8k. Jeg bor i 3-værelses på gågaden i Århus til 7100 - i øvrigt fundet på boligportalen. Det gælder for det meste om at være på så ofte som muligt, og desuden ikke være "bange" for at tage telefonisk kontakt til udlejer - mails får bare standardsvar tilbage.
håber du finder noget!
Hvor centralt skal det være !? 8000 er jo rimelig stort :)
hvis 8000 postnummeret er ok, alle steder, så kan jeg måske hjælpe.
jeg har fundet adskillge til under 8K, i centrum- og er kun fraflyttet een pga huskøb.
de som påstår andet er blinde eller enfoldige :)
@amunken
Tak for tilbuddet. Umiddelbart søger vi ikke fremleje på et halvt år. Men jeg skriver dig bag øret.
@Bisshop
Ikke nødvendigvis super centralt. Jeg pm'er dig lige for mere info.
Så lige at en af mine venner på facebook havde følgende status opdatering igår:
Hvem skal være vores nye nabo...??? Ny Munkegade 74, 1 th. Vores gode nabo flytter sammen med kæresten, så han har lige sagt at vi kan hjælpe med at finde ny lejer...!
Ca. 55 kvm. 2 vær. 3.900 kr. inkl. forbrug...! SIndsygt billigt!
PS. skulle sige fra min roomie at det meget gerne må være lækre damer :o)
Tror han blev voldbombet med henvendelser, men det kan altså godt lade sig gøre at finde noget, man skal bare kende nogen, som kender nogen.
@op
Pm sendt
8200. Lige ved Randersvej, så gode busforbindelser. Tæt på indkøbscenter.
Check alternativt
www.aarhuslejeboliger.dk/
Tak for interessen Jörn. Margrethehøjparken og de andre lejligheder ligger dog lidt for langt væk.
@alle
Jeg vil stadig gerne have henvendelser :)
Du har PM
Hej Mickey.
Jeg ved den er udlejet, den du nævner, men jeg ved samtidigt også at der kommer en til 7700 pr. 1/6-2011.
Sorry OP, glemte at pm.
Men det var samme som mickey jeg ville skrive.
Altså pr. 1/6 kommer der er en 2 værelses til 7700 til leje. Ring og hør efter Heidi, hun er vældig flink, også kan man hurtigt få en fremvisning :)
@mickey, bisshop
Tak for interessen. Det ser umiddelbart meget interessant ud.
@alle
Tager stadig gerne imod henvendelser!
"Jeg ved den er udlejet, den du nævner, men jeg ved samtidigt også at der kommer en til 7700 pr. 1/6-2011."
Jeg nævner nu ingen specifik, men på hjemmesiden nævnes 1/5, 1/6 etc, så der burde være flere der er mulighed for, men nice semi copy/paste efterfølgende....