Til de morgen friske kan i imorgen KL 8.45 på kanal 5 se mig kæmpe om 500.000,00 KR på kanal 5 i Identity
INFO fra hjemme side:
Dansk quizshow med Thomas Mygind.
Fordomme kan være guld værd i "Identity - Hvem er hvem?", Kanal 5's nye gameshow med Thomas Mygind som vært. Og 32-årige Jesper Møller er allerede godt på vej mod topgevinsten på 500.000! I aftenens program gælder det ! Endnu har ingen formået at matche de 12 personer med de 12 korrekte identiteter. skal det lykkes Jesper Møller i aftenens program vil først vise sig, når Thomas Mygind spørger: "Hvem er hvem?".
Det bliver næste som et FT jeg skal gætte hvad der er bag de 12 pokerface og finde ud af hvad "hånd"(job de sider med )
se med hvis i har tid ;-) ♥
♥ DVDmand aka Jesper
dvdmand Vandt 500.000 kr se Kanal 5 kl 8.45 fre.
Hvorfor i alverden bliver det vist om morgen lige når folk er på arbejde??
PhreaX
fordi det har været sendt om aften .... det lige for at få de sidste tv seer med ;-)
Nice Jesper :)
btw. har smidt dig en sms, har du mulighed for at svare?
GL DVDmand! Følger gerne med hvis jeg kan komme op.
Var det ikke også dig der engang shippede 10k i den der tlf-quiz? Lucky fuck ;)
@ Odorica lol JO godt husket tror jeg p.t er den eneste dansker der har overskud på det progarm.. nok også fordi jeg ikike har ringet siden ;-) det med at stoppe på toppen.
Bliver det ikke vist på andre tidspunkter? F.eks. i aften måske.
Hvornår bliver det program du deltog i på TV2 genudsendt ? :)
Kan ihvertfald huske at der var en "pokerspiller" med for et godt stykke tid siden.. han var godt nok en kegle da - håber da ikke det var dig.
Han vandt vist top præmien. Men var også fortjent .. fordi han var virkelig en kegle
hhaha MrKjaer dit post gir ingen mening-..
Når never mind jeg følger dig i morgen DVDmand :) SHIIIIP IT!
@AnyTwoCards
det udkommer da på DVD her til jul ♥ he he lave du ikke andet end at se tv ;-)
hehe jo, men tuner altid ind nå du er på og gir den gas
Må se om jeg kan finde det klip på sputnik/youtube, så PN kan se det :)
@ AnyTwoCards...
Du skal du da ikke bruge din dyrbar tid på ! vel ! !
;-) he he
♥
hehe du vinder jo. kan godt huske dig. har spillet meget mod dig i de gamle ordrup lokaler
Held og lykke DVDmand!
Take all the chips! ;)
OP
Prøver uden tvivl pt. at malke alt den fame han kan ud af denne situation, hvilket der ikke er noget galt i men synes det er lidt sjovt :D
@Raadmand
He he nej dog ikke, men syntes da i kære PNér skulle havde muligheden for at se med ;-)
syntes da også man ser en tråd når en hvergang en ramme et stort FT
Så vil vel bare gerne dele dette store øjeblik med jer ;-) ♥
Det er mit FT ;-) ♥
Noget tyder jo på du har shippet den, men jeg siger nu "held og lykke" alligevel. :)
Ps. fandme hårdt at være tidligt oppe for at se det!
:-D
Ehm.. Hvorfor spiller du poker/arbejder? Du obv. meget bedre timeløn på TV! ;-)
@ Moday89
Jep blev den første dansker der kunne klare alle 12 ! og vandt derved den 500.000,00 kr ;-)
[@Viljohn det sagde Thomas Mygind også til mig efter vi var færdig det tog alt i alt 1½ time så 340.000 kr i time løn .. ikke dårligt ;-)
♥ DVDmand
Fucking nitte at jeg aldrig vinder 500k :( Det er mit nytårsfortsæt!
grATZ
En fornøjelse at følge dig DVDmand, seriøst 500k fuck det er jo insane!!
Tillykke med pengene champ :)
@ Omen he he det nok mere nu jeg skal rykke ned så det hele ikke bliver sat over styr..
Sick gratz.. Damn det er vildt.
Heldigpik nummer uno :o)
nu fik jeg ikke set programmet øvøv:)
men super fedt du lige hev den 1 præmie..
nu står den på isildur og ivery....Gl:)
tak tak ;-) ja eller lidt 10$ sng ;-) har til 10.000 stk ;-) om ikke andet giver det lidt over 3.300$ i RB ♥
Så lige endnu en genudsendelse, pisse godt gået hr. Robbie Williams look-a-like :D
Nu har du forhåbentlig råd til at tage en ren skjorte på næste gang du vinder en halv mio ♥
@ Kurt
Jep ham med skjorten er ikke mig men en tosse der vandt 2 programmer efter mig .. vi er de eneste i DK der har klaret alle 12 .. mange deltager gik der fra med 0 kr fordi så der skal jo kun 2 gæt til som ikke er rigtig og man mister alt ! ! !dog brugte han ALLE sine livliner så jeg har stadig rekorden he he men 0 gale gæt ! !
@Sorenn
du kan finde det under kanal5 hjemme side under Identity - Hvem er hvem? og jeg er deltager i program 2 ca. 17 min. inde
@ Paula123
Takker ;-)