Hey PN
ECOOP#8 er i luften her kl 21. Er selv så heldig/god at have vundet et seat da jeg tror det er de færreste der ville betale sig ind direkte - ik mig i hvert fald!
GL til alle DK'ere! Indtil nu har der været 3 danske wins ud af de 7 første ECOOP's så lad det da bare lige blive mig idag ;)
// KD
ECOOP#8 $2500 NLH High Roller
Sifosis, Hougaard aka OneTiiiime, Halfrek, Vogt, paaskebaessen (vinder igår), D(S)Rasmussen og Donkaments (vinder i PLO lørdag) er i hvert fald med....
MortenVM spiller obv også med idag :)
FL Folks
ANALYSE WANTED
Utg 180, MP 600, Hero KK 1480, utg fold, MP caller, flop AQ5, MP check - Hero?!?!?!?!?
// KD
Fair - den gik check check (frygtede AK, QQ) og vi endte med bette river, calle og splitte KK vs KK
11,6K pause...
Også med, efter at have haft KK mod AA på level 2, er i 8k. Kan nok ikke være helt utilfreds med stadig at være med:)
På bord med MortenVM, som får nogle sjove bemærkninger med på vejen af en anden gut ved bordet. Han skrev bl.a at MortenVM helt sikkert var fra Spanien, godt read;)
@Snow
Random tyr der har set sig sur på mig i guess :)
er du Mormorshair?
MortenVM
yutbonsatii er navnet, oversat fra Thai betyder det "Stop med at beklage dig":)
ark ok..
Klasse nick forresten :)
Pause, 14,2K. I et total dødt level fik jeg lige ramt med 66 til sidst - K62 noget af et drømmeflop og gainede 4K....
24,2k her ved pausen
De samme 8k, regner med shit_happens vil lave lidt velgørenhedsarbejde og double mig op;)
Så skulle du nok ha haft mig oop - Der er jeg en sprøjteabe :) Men jeg skal da gøre hvad jeg kan ;)
@ Shithappens
SICK hand med din 5-6 railer dig lige :) 45K GO FOR IT!!!
Bust efter et for marginalt shove med 55 som løb ind i KK....Var sgu ringe....
Sidder med den største tosse ved mit bord. Han har været oppe og runde 50k inden denne hånd.
Blinds 200/400, jeg har 23k. Han har 10k og limper i MP, en raiser til 1400, jeg siger 4400 med AK, tossen caller nu og raiser folder. Flop 672. Jeg sætter ham ind for hans sidste 6k og han caller med 23s.
Blank, blank.
12k.
Sidder i 55k
GG Snow
Tam time! Er ik tilfreds med mit bord! Axs, KQ, 55 osv får et reraise samt 10-12K AI i røven efter mit raise/call....
Sifosis har lige joinet med 4,7K btw. Har selv 16,6K... avrg 20,5K...
GG Snow
FFS! AT bb og endnu engang raiser db mig - sætter ham AI og han snapper AK. Den dag jeg rammer sådan en vinder jeg hele lortet! Det sker bare ik i denne verden :(
Bust.
Q7, SB limper, jeg checker.
Flop 778 to klør.
SB stikker 750, jeg siger 3300, han siger 8500, jeg siger rest for 16.500, han caller med J9c og rammer en Ter på turn.
WTF ser overskueligt ud noget af modstanden.
Villain1 har 42,5k og villain2 37k
V1 raiser til 1k
V2 reraiser til 3k i CO
V1 caller.
Flop 4♠5♣9♦
V1 bet 4,5k
V2 reraise to 9,5k
V1 call
Turn Q♠
V1 check
V2 bet 11k
V1 call
River 9♣
V1 check
V2 bet 13,8k (Allin)
V1 call
V1 vender den store handske af A♣4♥
@ sebb
havde en der raiser 1200 utg, mp AI 10K og utg caller med 5♦8♦ og taber til AA. Tidligere callede han med K4 en tripple AI - og tabte.... ved ik hvordan han får sine chips! Holaiknowa hvis nogen skulle nyde godt af ham....
Der kom min ONE TIME (forhåbentlig igen senere) mod netop donken! han limper mp så det er helt umuligt at gøre andet end at få de 9 bb til midten med A♠5♠. Flop river gutshort, turn rammer 5, river 5 og suger mod hans 99 og er i 12K..
@sebbe
Det var på mit bord. Havde en ide om han var stor chef - Er dog ligeså stille begyndt at tvivle :)
45k her
Ude. Raiser AT og donken caller, samme gør bb (desværre). Flop T74 rainbown. bb checker, jeg better halv pot og har 50% inde. Donk caller og jeg drømmer allerede om min 23K pot efter turn. bb vil dog anderledes og reraiser stort! Jeg håber han har T as well og er committed så AI. Først nu folder donken der ellers skulle doble mig :( BB har 77 og min tour er slut.
GL til resten! Hvis I rammer bord med holaiknowa så dræn fisken max - han er top ringe!
// KD
@ fisken....
JA! han er SÅ ringe - helt vildt! Ked af bb lige ramte så godt :(
Donkaments, halfrek, DSR, paaskebaessen samt mormorshair også alle lige busted.... pænt dårlig periode. Paaske til DONKEN der caller AI pre 11K med QJ....
Spillede lige en handske kæææmpe dårligt og de kostede desværre lidt :S ffs
25k nu her ved pausen
Så er Holaiknowa ankommet til mit bord. SLURP
FML. Out
2 flips inden for små 7-8 hænder. 66 mod AK og AJ mod 1010
DK'er på FT!!! Bull1967 er rigtig godt med 2/9!!! GO GO GO!
Indtil nu har vi som sagt 3/7 ECOOP sejre... lad os få en mere!!
Bull blev desværre hurtigt en middle/lowstack men de andre nakker hinanden med AA vs KK, AA vs AQ, QQ vs 66, AQ vs A9 så Bull ender på en flot 3-plads da han har 230K tilbage vs 780K og 1,6mil AI K9 vs KQ....
$64500 for den flotte placering!
GN PN!
// KD
lol glemte helt og sige gratz i min politi mission :D
@husk man ikke må nævne winnings på PN uden der er sammentykket.
/Morten