Besluttede mig igår for at se hvor langt jeg kunne komme op i limit ved bare at starte med 25 dollars. Hver gang jeg havde buy-in til næste limit skulle jeg skifte. Målet var 5000nl og jeg måtte ikke stoppe før jeg enten var broke eller havde 5k. Jeg endte på 2000nl hvor jeg så til gengæld var på dybt vand og mistede hele baduljen.
Det skal lige siges at jeg spillede en 16 timers session, og vandt en pot på 800 dollars på 400nl og blev så nødt til at hoppe direkte til 1000nl. Træls at miste det hele igen, men sjovt det var det.
Er der nogle der har lavet lignende eksperimenter? Og har jeg bare været "heldig" når jeg kunne komme så langt på så kort tid?
Jeg er rimelig donket normalt..lol
Eksperiment 25nl til 5000nl....
Har slev for meget grindermentalitet til limitrush, men edderrødmende en flot præstation det der.
Jeg har prøvet noget lign hvor jeg ville starte på NL20 og så se om jeg kunne nå derop.
Resultat: jeg røg ud i 3. hånd.
Må sige at jeg fik blod på tanden efter den her tur, men det er sgu sjældent at jeg har tid til det. Spiller normalt 200nl og burde nok være røget i 800 dollars potten på 400nl, men det sker jo at man er heldig og det er jo også en faktor der spiller ind....
hehe nice try
har aldrig selv prøvet det... tror det ville være for pinefuldt at tabe det hele igen
En sen torsdag aften for et års tid siden opdagede jeg at jeg havde en gammel konto på pokerchamps som jeg havde glemt alt om jeg tænkte at jeg lige ville spille en sng for de sidste 10$ jeg havde stående derinde... VUPTI!!! 8 timer senere var jeg 2600$ rigere og samtlige regulars på nl200 var ret bitre over mit skrub... herlig weekend!
jeg prøvede for mogle måneder siden at starte med 25$ og 2 timer efter havde jeg 1700$ og spillede nl2000..
Men så røj hele lortet med Kk mod 1010.... PIS OG LORT
Det kan sagtens lade sig gøre. Kender (incl. mig selv) mange som har lavet nogle syge rushes.
Vi snakker fra 72-100 dollars til omkring 20K$ - 60K$.
Ens for alle dog er at alle er broke(mere eller mindre) i skrivende stund.
gAmbler forever :)
jeg har læst på et hemmeligt high roller forum at 99% af alle highrollers limitrusher hele tiden fordi det er en unbeatable strategi - man kan jo kun tabe de 25$ man startede med !
@Tinamus
Vi vel alle enige om at rushes ikke er vejen til millionerne!
Men hvis det som i mit tilfælde er et lille beløb som man fra starten har sat sig for at der skal smides rundt med indtil man når en fastsat grænse eller går broke er det da meget sjovt.
ja, sevfølgelig er det det :)
Man skal bare ikke gøre det for ofte - det er mest det
Det kan man til gengæld gøre en mio gange, og så en man 25 mio ned. Så enig, det er en unbeatable strategi.
Jeg prøvede engang at lave en Chris Ferguson-Challenge (1$ til 10k$) så jeg satte mig ind på 10cent bordene på PokerStars og gik igang. Efter en times tid var jeg 2.35$ nede og så gad jeg ikke det mere.
Jeg lavde 60 $ om til 8800 på 3 dage.....
Jeg var næsten lige begyndt at spille poker. Så jeg have intet begreb om BR management, så når jeg havde til næste limit, ja så var det jo bare i gang, med det... det endte med jeg havde 6000. satte mig på et bord med 4k efter en time havde jeg lige godt 7k... altså næsten 9k $ Og det var bestemt ikke fordi jeg spille fantastisk. Var bare heldig!
Needless to say, men jeg gik selvfølgelig broke..
Desværre kostede det efter følgene en del penge, for det var jo jordens nemmeste måda at tjene penge på :-D
Mr pit.
"jeg har engang prøvet det fede limit rush. Satte ved NL $5000 og endte på $0,05/0,1 Limit.. Efter jeg havde tabt alt og gået fra hus og børn...." Do you get the point!
Limitrush er kun genialt til at "rippe" en spiller for penge, og få dårlige spiler til at spille higher limit
Tror det kommer til at påvirke ens BRM alt for meget, fordi hvis man nu vinder på fx NL $500, en 5 buyins, vil man altid altid huske på hvor "nemt" det var på NL$500..
dog er det sjovt at lave $25 omtil en millard $
;)
@Taxfreeman
jeg har yderst svært ved at tro på det, men alt er selvfølgelig muligt :)
100$-16.000$-0$ på under 4 timer.
Fandme sjov aften :)
Limitrush er grunden til at poker eksisterer...
@Crunchii
For satan det var klasse. Og så vælte om i din sofa og tænke på, at 100k røg ud af vinduet til The Terrorist på et inderside-træk!
ZÆZ!
Og btw. - hvornår får jeg lov at betale min barregning?!
"... det er en unbeatable strategi - man kan jo kun tabe de 25$ man startede med !"
Samme kvaliteter har lotto
Jeg har aldrig nogensinde været tæt på at lave noget som hed et limitrush...
men det er jo også fordi jeg aldrig har søgt det. Jeg har altid fulgt BRM, og desuden har jeg aldrig prøvet at sidde med mere end 3-4 max buy-in ved et cashbord
Hvis I vil lave et seriøst limitrush vil jeg anbefale jer at gå ind og spille hu plo på de dyre borde på Stars i jeres brændert! Det er easypeasy!