At møde en kundeservice, som ligefrem kunne tage ved lære af både TDC og Licenskontoret.. det troede jeg dog ikke at jeg skulle opleve.. men men men.. jeg er blevet klogere..
17 mails..
3 opringninger..
Et utal af skiftevis eder og bønner..
Og alligevel kan Partypoker ikke finde ud af, at slette en gammel acount, selv om de har både navn, email og tidspunkt for oprettelse, så jeg kan få oprette en ny acount hos Empire
Fatter simpelthen ikke, at de kan blive ved med, at have så elendig en kundeservice..
ELENDIG KUNDESERVICE !!!
Det har jeg prøvet, og det var hvad de fortalte mig i mail nummer ca. 10..
Men det virker stadigvæk ikke.
Guti14 prøv at sende mig en mail på [email protected] så skal jeg forsøge at hjælpe dig.
Prima Poker overgår ovenstående i dårlig service. De giver mig samme standardsvar uanset hvad jeg skriver til dem.
Hvis jeg skrev at jeg lige havde skaffet dem 10 nye storspillere ville jeg få samme skodagtige standardsvar om, at jeg ikke kan få mine penge udbetalt før jeg har spillet 100.000 hænder, med rake, med minimum 5 spillere, hvoraf 4 skulle være med på river, og 3 ens eller opefter skal vinde, og ingen på river må have en klør eller spar på hånden, og ingen spillere fra start må være blevet tildelt en 2,3,4,5,6,7 eller 8ér.
Desuden må spillet ikke være foregået på en hverdag, og i weekenden ikke i perioden 00.00 - 23.00. Hvis der i en hånd har deltaget spillere fra mere end et land gælder det ikke - og hvis én af de deltagende spillere på et tidspunkt har overvejet at hæve de penge vedkommende har vundet gælder det heller ikke.
Der er langt til de 100.000 !!!!
Snysende Planet.
@ Planet: lol
Du brænder sammen med stil ;)
De venligste hilsner
Daniel Nielsen
Partypoker modtager kun supporthenvendelser hvis de er skrevet på hindi. Har stadig min konto hos dem, men spiller ikke ringgames der mere, da jeg simpelthen bare fik nok af deres arrogante og generelt elendige support.
Nu kører jeg multipoker, der er et party skin, i stedet. De kan da i det mindste snakke svensk :D