Jeg indleverede min søns elløbehjul til reparation, da det udover ikke at kunne holde strøm pludselig heller ikke kunne lade.
Vi indleverede det 10. april, og de kan ikke sige hvornår de leverer det tilbage igen.. Deres kundeservice er dybt inkompetente og lover gang på gang at det nok skal blive lavet, men nu står vi her 45 dage efter, og aner ikke hvornår vi ser det igen.
I ren afmagt er jeg begyndt at anmelde dem på Trustpilot, og reagere de på. Dog ikke ved at løse sagen, men ved at komme med tomme løfter, og jammerlige undskyldninger.
Herunder seneste anmeldelse, tilsat mailsvar fra dem siden sidste torsdag.
Det er nu dag 45 i sagaen om min søns elløbehjul. Elgiganten træder stadig vande og kommer med de samme ikke svar som hidtil.
16. Maj, altså torsdag i sidste uge blev det (igen) lovet færdigt senest tirsdag, nu skriver vi fredag eftermiddag, og der er stadig ikke sket noget som helst.
Hvis man vil opdateres skal man selv rykke efter svar, men man ville ca få det samme ud af at spørge græsplænen om hjælp, som at skrive til dem. Det er ubegribeligt at så stort et firma har så elendig en service.
Jeg vil gerne advare mod at bruge dem nogensinde igen.
16/5
Hej Thomas,
Vi har fået bekræftet at dit produkt ankom til værkstedet den 29. april, og de er i gang med at reparere produkter de modtog den 25. april.
Vi forventer derfor at produktet er færdigrepareret den 20. maj, altså nu på mandag.
Vi vender retur her så snart vi hører nærmere.
Rigtig god dag!
Med venlig hilsen / Kind regards
Max-Emil
Elgigantens Kundecenter
Senere 16/5 da de opdager der er helligdag mandag.
Hej Thomas,
Tak for din mail.
Butikken skriver at der har været tvivl om hvorvidt det skulle sendes til værksted, da der har været en mulig betaling hvis der ikke blev fundet fejl på produktet.
Hvorvidt dette har været under dialog i butikken, skal jeg ikke gøre mig klog på, det er blot det jeg har fået informeret af dem, og derfor det vi går ud fra.
Som nævnt i tidligere mail, skulle dit løbehjul gerne blive repareret på mandag, eller senest tirsdag, da mandag er en helligdag og herefter sendt retur.
Jeg vil igen beklage den lange servicetid, og vi vil også rigtig gerne tilbyde jer kompensation for forløbet når produktet er retur og sagen er afsluttet.
Du ønskes en rigtig god dag!
Med venlig hilsen / Kind regards
Max-Emil
Elgigantens Kundecenter
21/5 efter jeg rykkede dem.
Hej Thomas,
Mange tak for din henvendelse.
Jeg har lige sørget for af rykke til værkstedet, i forbindelse med en status på forløbet. De har tidligere nævnt at reparationen var forventet afsluttet i dag, men da sagen ikke lige er blevet ændret endnu, har jeg derfor valgt at forhøre dem nærmere.
Du kan forvente at vi holder dig opdateret med et svar, så snart at værkstedet har svaret retur på min henvendelse.
Rigtig god dag!
Med venlig hilsen / Kind regards
Akin
Elgigantens Kundecenter
22/5 efter igen at have rykket dem, og skrevet lidt om købeloven i en mail og på Trustpilot.
Hej Thomas,
Jeg har netop besvaret din anmeldelse på Trustpilot.
Vi afventer i øjeblikket svar fra værkstedet på en endelig løsning, og du hører fra os så snart den er fundet.
Vi skal selvfølgelig behandle sagen inden for rimelig tid, som Forbrugerrådet Tænk kommer med et eksempel på kan være et par uger. Dog er der en masse forbehold, der kan gøre at sagen tager længere tid, hvor det stadig er okay i forhold til rimelig tid.
Vi vil meget gerne kompensere dig ved sagens afslutning.
Du ønskes en god aften!
Med venlig hilsen / Kind regards
Benjamin
Elgigantens Kundecenter
23/5
Hej Thomas,
Tak for din mail.
Jeg beklager hvis det er formuleret forvirrende i tidligere mails. Grunden til det har taget længere tid er ikke fordi der har været tvivl om du ville have det repareret, men tvivl om det skulle sendes ind, da butikken har nævnt der muligvis ville komme en regning såfremt fejlen ikke blev fundet.
Ovenstående er hvad vi har fået af butikken. Er du uenig i dette, vil jeg meget gerne kontakte dem og bede dem ringe dig op og forklare nærmere.
Værkstedet har netop givet os en ny status i dag, og de melder at løbehjulet står og lader op så de kan udføre tests på det, og herefter reparere det såfremt fejlen kan findes.
Jeg vil også beklage mange gange såfremt du har fået lovning på det ville være retur på en bestemt dato, da dette aldrig er noget vi har i hensigt at gøre. Vi kan aldrig vide en præcis dato med sikkerhed, og derved kan vi kun give et estimat.
Jeg kan godt forstå det er et irriterende produkt at skulle have indleveret i så lang tid. Havde det været en yderst nødvendig computer, eller telefon havde vi haft mulighed for at stille et låneprodukt til rådighed. Vi besidder dog ikke el-løbehjul til låns.
Som Benjamin også skriver, vil vi naturligvis rigtig gerne tilbyde dig kompensation for sagens forløb så snart den er afsluttet.
Skulle der opstå andet, må du endelig ikke tøve med at vende retur.
Rigtig god dag!
Med venlig hilsen / Kind regards
Max-Emil
Elgigantens Kundecenter
24/5 igen efter jeg har rykket dem
Hej Thomas,
Mange tak for din tilbagemelding!
Vi følger løvende op med værkstedet, som endnu ikke er vendt retur med yderligere end meldingen fra i går. Du kan forvente fra os igen, så snart de vender retur med mere.
Rigtig god dag!
Med venlig hilsen / Kind regards
Olivia
Elgigantens Kundecenter
IMPONERENDE!!!!!!!?