Jeg har benyttet det meste af weekenden til at piske mig selv, da jeg med som chip leader og 4 spillere tilbage gik glip af kvalifikation til empires 200k (der var tre pladser).
Men hvad gik jeg egentlig glip af?
Hvor mange er normalt med i 200K?
Hvad ligger præmierne på?
Hvor langt skal man for at få en "ordentlig" præmie
Hvad er niveauet af spillere?
Håber der nogen der kan være behjælpelige med lidt info, også andet relevant end lige det jeg har spurgt om!
Empire 200K - spørgsmål
Hejsa.
Når tourneringen er slut kan du se hvordan præmierne er fordelt. Hvis der er op til 1900-2000 spillere med er der som regel præmie til de 240 første. Niveauet er sikker som på PP, hvilket vil sige ikke det allerhøjeste niveau man kan forstille sig. Personligt synes jeg man starter med for lidt i starting chips. Man er meget afhængig af at komme godt fra start ellers er man hurtigt færdig med mindre at momsterhånden kommer...
Du gik vel som udgangspunkt glip af 270$ som er værdien af et seat.
Præmien i forhold til indsatsen er beregnet på 800 deltagere, men så mange er der normalt ikke.
1. pladsen giver normalt 48.000$
Jeg vil tro der er præmie til 50-80 stykker. Kig evt. i deres %-oversigter for multitable.
Jeg har spillet flere qualifiers 27+2$ og de har været så tighte at det har været helt kedeligt. Man kan frygte at finalen bliver tilsvarende. Folk sidder bare og venter på AA, KK og så all-in eller hæver 20xBB.
/Morten