Empire-party 15-30

#1| 0

Er jeg den eneste der synes at det efterhånden er blevet helt latterligt tight.

Jeg synes altid vi sidder og spiller 2 og 3 vejs potter og limpere er en sjældenhed. Coldcallere er der næsten slet ikke.

Blind forsvar og angreb på blinds er en meget væsentlig del af spillet.

Har jeg bare været uheldig med bordene ?

Kim

27-04-2004 09:53 #2| 0

Jeg har ikke rigtig spillet der siden vi mødtes sidst, men jeg tror table selection er vigtig. Forlad bordet hvis det er for tight!

27-04-2004 11:42 #3| 0

Spillede lidt 15/30 igår for første gang i lang tid, og må sige det ikke er så godt som det har været. Lagde også mærke til at der ikke var så mange der limpede ind mere, og at der ofte kun var 2-3 der så flop.

Spillede kun et par timer så det er muligvis et tilfælde.

27-04-2004 11:52 #4| 0

Jeg synes jeg har bemærket lidt af det samme, dog på de lavere levels.

I 20$ SNG´s bliver der ikke spillet så løst og sindssygt som tidligere, og 2/4$ og 3/6$ er ikke nofold´em hold´em som det var tidligere. Men der kan dog stadig laves penge der :-)

Det skal dog siges, at jeg ikke spiller ret meget, og oftest udenfor amerikanernes primetime.

Derimod forundres jeg stadig over hvordan folk spiller på Pacific. Det er jo fuldstændig sindssygt det de laver.

27-04-2004 14:56 #5| 0

Forklar lige hvorfor det er sindssygt at spille på Pacific....

eller hvad det er de laver derinde ?

27-04-2004 15:04 #6| 0

De spiller alle hænder - og til den bitre ende - nofold´em hold´em så det basker - og de fleste af dem er loose passive.

27-04-2004 16:47 #7| 0

50% af mit samlede pokeroverskud er lavet på Pacific. Folk kan simpelthen ikke finde ud af det derinde, hvor vanvittigt det så end lyder. Har set 10-way pots på 15/30 derinde, og det er fanme ikke hver dag man får den fornøjelse !!

Men hold jer endelig væk :)

D

27-04-2004 17:17 #8| 0

Sidder netop nu spiller 1/2 på Pacific for første gang (har ellers kun været på Stars.

WOW!! Mit bord har en flopprocent på 84!

Jeg tror kun, det er mig, der har en "fold"-knap. De stakler.....

Men man kan kun spille et bord ad gangen, eller er det mig, der er dum?

27-04-2004 20:34 #9| 0

Ja, du kan kun spille et bord af gangen.
No Limit er noget helt nyt derinde (stadig kun i turneringerne) og deres software opfører sig mildest talt mystisk til tider...

Det gode er, at det er svært at finde et bord (10-mands) med en flop% på under 65 - ikke at der er nogen grund til ligefrem at lede efter det ;) - men folk er simpelthen bare så loose at det er helt ufatteligt... :)

God fornøjelse, det kan kun gå godt...

D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar