Okay, dette er måske lidt underligt, men sidder tit og spekulere lidt over det, når jeg endelig får sådan en hånd.
Lad os sige, at jeg sidder i sidste positon og kigger ned i flg.:
A ♥ A ♣
Tre har call'et op til dig, og du raiser 4-5 x BB.
To call'er.
Flop:
A ♦ A ♠ 9♥
- Nu er det så jeg spørg, hvordan jeg får mest muligt ud af en 100% vinder hånd. Altså hvordan får I de andre til, at byde ud i puljen for at stjæle den osv.? Har I nogle ting I gør for, at få mest muligt ud af sådan en hånd?
Sebastian "Sebiano" Søgård
En 100% hånd, meeeen?
Kommer meget an på table image, men har jeg kørt min sædvanlige semi-LAG stil, så better jeg en 10-12 bb.
Hvis du har con. bettet efter hvert preflop raise, virker det meget suspekt at tjekke på sådan et board.
På den anden side har du knust dækket.
Meh, jeg ville nok bare bette 2/3 pot og håbe at få action fra et PP.
Eller gå i totalt fishe mode og checke hele vejen til river og så overbette potten en 800-900%!
Den er sikker hver gang!
joonas LOOL :D den virker vist ikke rigtig fra NL50 og opefter :P
Kommer meget an på hvem der er med i potten, men normalt vil jeg Cbetter som jeg gør hvis min AK eller KQ misser..
Bet på flop og håb på at din modstander sidder med 99. Ellers kan det vel godt forsvares at give et kort her og lade din modstander indhente dig lidt.
Men i sidste ende er det spild af tid at analysere denne slags situationer. I længden vil det bedre kunne betale sig at arbejde på at spille bedre i marginale situationer (som man befinder sig i langt størstedelen af tiden) end at på hvordan man får mest ud af flopped quads.