Lige en hånd som jeg efterfølgende var lidt usikker på hvordan skulle spilles... Villain har ikke siddet ved bordet så lang tid men virker rimelig solid...
***** Hand History for Game 2499110814 *****
$200 NL Texas Hold"em - Monday, August 08, 11:47:58 EDT 2005
Table Table 36640 (6 max) (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: Vanhouten3 ( $294.97 )
Seat 3: HPM50 ( $175.52 )
Seat 5: pjevsen ( $384.64 )
Seat 6: jdretzka ( $70.05 )
Seat 1: TJURNACKE ( $208.80 )
Seat 4: azzkckr999 ( $41 )
jdretzka posts small blind [$1].
TJURNACKE posts big blind [$2].
HPM50 posts big blind + dead [$3].
azzkckr999 posts big blind [$2].
** Dealing down cards **
Dealt to pjevsen [ Qh Kc ]
Vanhouten3 folds.
HPM50 checks.
azzkckr999 checks.
pjevsen calls [$2].
>You have options at Table 36567 (6 max) Table!.
jdretzka calls [$1].
TJURNACKE raises [$13].
HPM50 folds.
azzkckr999 folds.
pjevsen calls [$13].
jdretzka calls [$13].
** Dealing Flop ** [ 5d, Qs, 9d ]
jdretzka checks.
TJURNACKE bets [$48].
pjevsen ???
i princippet er det vel et PF fold??
en 200 NL hånd
Svær hånd. Jeg har svært ved at sætte ham på KK eller AA, men det er self en mulighed. For mig kunne det sagtens ligne et forsvar af JJ eller TT. Vil du spille den vil jeg mene et call er den korrekte beslutning, better han igen på turn må du se dig slået.
Jah, jeg tror os den skal foldes. pre-flob..
Jeg har meget nemt ved at sætte ham på AQ..
Du kan enten re-raise for at teste ham eller folde... Jeg holder mere på den sidste..
ang. preflop raiset kan jeg sagtens se ham raise uden at han har din hånd fuldstændig dommineret. Der er postet en masse blinds og der er derfor en del i puljen, et std. 3-4xBB raise vil derfor ikke være noget værd. Derfor mener jeg ikke at du skal læse så meget udfra hans preflop bet, synes det er ok at call.
Men så mange i potten ville jeg mene at han kan forvente mindst et call... Men det er vel meget read afhængeligt..
Jeg synes, det er oplagt at raise til at starte med. KQo på knappen i en unraiset pot. Masser af blinds - guf.
Når der så kommer et stort (re-)raise, må man folde.
hmmm.. tak for kommentarerne... er nu selv af den opfattelse at den skulle have været foldet PF... jeg valgte at gayraise ham på floppet til $96 og han smed skillingerne i midten... burde så være et klart fold men var på semitilt så på mærkværdig vis rykkede musecursoren sig hen til call....
det gik hverken værre eller bedre end at han havde AA, så det var heldigt river var Q... :) var sgu helt flov over at tage puljen på den måde...
Er det mig, der læser galt?
Har vi ikke to extra big blind posters, der begge checker til vores KQo på button?
Og så skal vi folde?? Jeg ikke forstå :-)
Med den position så raise preflop og fold til et evt. reraise...