Hola, staking-aber!
Jeg søger en hest til at spille 10 skud på 4,40 dolls 180-mands på stars.
Jeg har de sidste par dage læst, at der er enormt sweet value i disse, så hvorfor ikke give det et forsøg.
Den hest jeg søger kan spille dem seriøst, lave en ordentlig opsætning med tour-ID, regnskab, HH osv. Gider altså ikke en der lige skal slå 20 min ihjel mellem onani og aftensmad og så donker lidt rundt der.
Ser gerne, at dem der søger har mulighed for at spille disse skud igennem indenfor en rimeligt overskuelig fremtid.
Når de oprindelige 10 skud er spillet igennem aftaler hesten og jeg hvad vi gør herefter - Altså om der skal spilles videre, stoppes eller noget helt tredje.
Deal er 50/50 efter de oprindelige 44 dolls er betalt tilbage.
Søg løs!
En solid hest til 10 x 4,40 dollars 180 mands SNG'
hitmanherman er 100% klar og oplagt til at ta dem ned for dig iaften/nat... og er klar til at starte nu....
larsschmidt1 er klar kan ikke ta alle 10 idag da de tar over 4 timer og spille 1
har før gjort det godt i disse for staker
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/larsschmidt1/poker/results/0BA3EE0362B3463DB623B4BCD3B698E2.html?t=2
jeg er super frisk til at køre 10 af de sngs har et par sejre og en del fts i dem, er dog på arbejde denne uge så vil max kunne spille 1-3 hverdag indtil lørdag hvor resten self vil blive spillet igennem... :)
Nick er: Fumle20
Skriver fra mobil så kan ikke linke til opr desværre, håber det er okay
så kom OPR: officialpokerrankings.com/pokerstars/Fumle20/poker/statistics/73050F4780474AB5A667CCB1ADDBA924.html?t=9
/Fumle20
Vil gerne give dem et skud på et seriøst plan, og med ordentlig og let overskuelig opsætning.
Vil ikke tæske dem alle sammen igennem i aften/nat men fordele dem ud så jeg forventer at kunne have færdiggjort dem senest tirsdag.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/kmalco/poker/results/4A1F419880194BF58685DE830E4A3C25.html?t=2
Nick: kmalco
Glasarm er super klar. Disse 45-180 mands SnG ligger rigtig godt til mig.
tiger043 vil gerne prøve dem af...
stats fra stars er ikke prangende, derfor osse fra ftp
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/tiger143/poker/statistics/F477F8154498442F85B1D638B02A1354.html?t=9
officialpokerrankings.com/pokerstars/tiger043/poker/results/3EAF9765E81B41E797F37FB1D036EADC.html?t=2
skulle være spillet inden for 1 uge
Super super klar. Har spillet dem en del, og har overskud på dem. Nivaeuet er vanvittigt.
officialpokerrankings.com/pokerstars/Viggow/poker/results/33A1E24641E8465AA9411DA7EC043EB5.html?t=2
Kan spille den del i aften/nat, og hvis ikke jeg bliver færdig der, bliver resten spillet imorgen.
Jeg er meget interesseret i at spille disse 10 for dig. Jeg har spillet et længerevarende stake for DrNoe på FTP, som desværre endte i en mindre deroute i december. Set gennem hele stakeforløbet kom vi dog ud med et mindre overskud.
Jeg vil ikke kunne spille dem alle i aften eller i morgen, men kan godt love at de er færdigspillet senest fredag aften. Min roi på Sharkscope er 16, mener at FTP er 4. Nicks begge steder er LasAllIn.
Jeg vil selvfølgelig lave et overskueligt regnskab til dig, og poster hænder som du ønsker det. Er på en god aften en rigtig tålmodig spiller og jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg slår niveauet.
VH
Morten
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/LasAllIn/poker/results/C4FFF649464C43C7A603C3E2E35F9157.html?t=2
Xsuited er frisk på lidt multitable Sng grind.. Har før haft gode erfaringer med disse 180 mands sng ! Har en itm på 23% i disse SnGs ( hele 2009 ). Kun turbos.. Det har alle været på et højere level.
Er top frisk - kan spille en del allerede i aften!
officialpokerrankings.com/pokerstars/Xsuited/poker/results/A00D3BF04DD8431CA31C2E0BC4D69D7B.html?t=2
X
En rimeligt overskuelig fremtid er vel indenfor maks. en uges tid for de første 10 skud.
Og til alle - Jeg vælger lidt senere i aften, så søg endelig løs hvis det er :)
Jeg tror skisme jeg prøver at give slasquer chancen denne gang!
Jeg sender dollars med det samme, så hvis du så opretter en tråd med regnskab og HH er det super duper!
GL og gør os rige :)
Hej EatME
1000 tak for chancen-Jeg skal gøre mit ypperste for at det bliver en succes. Jeg starter den første op senere i aften og vil nok smide de fleste hænder jeg spiller ind, så du har lidt at kigge på. Jeg opretter self også en tråd, men gi mig lige lidt tid-Er lige kommet fra arbejde :-)
Jeg har modtaget $ og ja-nu skal vi sgu have dem til at formere sig - Igen tak!
VH
Morten