Hvis der er en der gider lave mit engelsk essay(skal være færdig senest kl. 21) giver jeg gerne 100 kr for det.
Krav: min. 700 ord. Er man god til engelsk kan man easy lave det på en time og så er det jo en ok timeløn :-)...
Engelsk Essay - 100 kr..
lol at du mener man kan skrive 700 ord på engelsk på en time af en vis kvalitet. just lol. Og lav dog dine egne lekter, ellers kan du blive busted, tænk hvis din lærer læser med herinde.
Da jeg gik i gymnasiet engang i sluthalvfemserne fik jeg gerne 300 kroner for lignende arbejde.
100 kroner virker som en daarlig afloenning.
Hvilken skole går du på?
Tror vidst lige jeg må ha' en snak med din lærer ;)
lol - godt i alle er så hellige :-)... Sorry men at skrive et essay på en time på 700 ord ER easy :)! ikke et 12 tal jeg kræver ;-).. Det er 2 års hhx stof. Og det var blot et tilbud, ingen tvinger jer.
@Mrcharming
Og du har ikke selv en time i aften?
For 100 kr, får du sgu ingen herinde til og gøre det.. Og dog.. Måske nogle af dem der skylder mange penge herinde, er klar.. lol
GL
Mrcharming
Hvad er emnet? Afsluttede HHX her til sommer, så har en del essays m.m liggende.
Og som du selv siger, er det meget nemt at skrive et essay på 700 ord på under en time :) Har jeg selv gjort utallige gange..
Har fundet en :-)
Hvad er emnet charming? Har nok 30 Essays liggende måske en af dem kan bruges..
Men ikke noget brok hvis det er over dit niveau og din lærer slagter dig :)
Pm mig evt..
Engelsk essays på gymnasiet.
Nøj hvor jeg dog IKKE savner det! ;)
Jeg gør det gerne for en hundarmand
Hedder det? Hvis det er et eksamenssæt kan jeg shippe et, ligger på 10-12 stykker :)
Så må du jo være temmelig ringe :)
Jeg savner min engelsk lærer på HHX Turøgade Handelsskole i Aalborg. BENT, RESPEKT!
For 100 kr, får du sgu ingen herinde til og gøre det.. Og dog.. Måske nogle af dem der skylder mange penge herinde, er klar.. lol
Tænkes der på AlexKp ;) ??
God ide. Dem der skylder penge herinde må skrive essays for at komme ud af gælden, np!
jeg gad ikke engang, om så jeg fik 500 for dét::D
haha.. hvis anklagerne er sande skal AlexKP fandme slide et par keyboards op inden han er gældsfri, han må bare håbe efterspørgslen er der :)
Kan godt gøre det hvis det har interessere
- bare smid en PM så finder vi ud af det :)
@Mikkmakk
Tænkes der på AlexKp ;) ??
Muligvis.. haha.
Som det lyder til, med ham, bliver det sgu nok til mange essays ;) Men man skal jo starte et sted..
Er der virkelig en der meldte sig?
+1
hvor mange ord er der på en side??
må indrømme jeg er meget overrasket over at du fik nogen til at gøre det for en hund