@Longhit.
Ja jeg må indrømme at jeg ikke er så stor chef som i andre. Og at min simple analyse måske er noget fisket i hvordan jeg tænker scenariet i forhold til hvordan i bedre spiller ser det.
Jeg var måske også lige lovlig bombastisk med min udmelding. Jeg bryder mig normalt ikke selv om sådanne skrå sikre kommentarer der udelukker andre argumenter. Syntes det kan være meget farligt for ens egen udvikling. Så det vil jeg medgive at det var lige skrå sikkert nok :-)
Flop.
Jeg tænker at Brink han vil Cbet Overpairs, + sit air ret tit, samt også en del mindre PP's hvis de er i hans 3B range. Da der er ret få turns der improver ham med mindre PP's + at han er foran langt de fleste af Sanchez hænder så det virker oplagt at beskytte sin equity. Jeg vil dog medgive at det også er en mulighed at chekke tilbage for lidt potkontrol og håbe at Sanchez måske vil bluffe turn.
Jeg syntes dog det er vigtigere at han beskytter sin EQ i stedet for at håbe at Sanchez tager et bluff hvor brink så skal kalde turn og mulighvis river ved at lege gætte game og samtidig lade Sanchez realisere sin turn og river EQ gratis. Især som her hvor ICM betyder rigtigt meget, der sidder en spiller med 2 BB på bordet og ud over det er det IMO generelt vigtigt at beskytte sine chips i MTT, meget mere end i cash games.
Turn.
Jeg ser turn kortet som et kort der rammer begge's range ret godt. Jeg tænker at Brink han mest har give up's eller ramt turn når der nu er 10 Q han har vel nogle pair combo's samt en del Spade draws samt Staight draws. Altså jeg forventer ikke han folder særligt tit på dettte board sådan som preflop og flop gik. Og jeg tænker at det er rigtigt sjældent at han kalder turn med et eller andet random for at kunne bluffe river.
Jeg tror ikke at Sanchez han åbner pre når der sidder en 2BB stack ved bordet også tilmed caller et 3B preflop OOP med alt muligt lort for at prøve og udspille en super dygtig spiller OOP som Brink han nu er.
Så Sanchez Turn range syntes jeg også kan indeholde en del brodways samt nogle Spade FD combos + måske Q10s.
River.
Jeg tænker at Brink vil chekke Ca. alt bagpå der har SD value. Da der i Sanchez range er en del flush der slår ham. Hvorfor skulle han lave noget SD value om til bluff når hans modstanders range er så relativt stærk og hvis han endelig ville bluffe kan han så ikke komme til ca. samme result med et mindre bet. Hans range er som jeg ser nuts / SD value her. Jeg tænker bare at der er virkeligt få SD hænder han vil lave om til et bluff på et EPT FT. Når Sanchez range er nogenlunde ligeligt vægtet mod nutted og SD value.
Anyway ved ikke om det blev lidt for vrøvlet. Måske er det et udtryk for mine egne poker mangler at jeg selv aldrig ville bluffe her på et så stort FT. og at jeg så fik gjort det lige lovligt 100 % sure ikke åbne overfor andre tanker.
Sorry hvis det er :-)
Redigeret af klondike d. 30-08-2015 16:01