EPT copenhagen 2006 i nat
En times udsendelse fra årets EPT hvor Mads Andersen som bekendt trak sig sejerigt ud.
Kl 01 på eurosport
Dunno
Læste godt nok noget om at de havde vist noget fra deauville.
Skal ikke selv se det da jeg ikke er hjemme i nat, var mere en service information hvis nogle skulle sidde og kedde sig senere ;)
Det var deauville i går, men det er vist rigtigt nok at det fra kbh har været vist før.
Det var deauville i går, men det er vist rigtigt nok at det fra kbh har været vist før.
Kun mig der kommer til at tænke på Phil Ivey vs. Paul Jackson i den pot der lige var med Philip Hilm og Mads Andersen ?
Hehe..
Mads Andersen: Q4o
Hilm: 95s
Flop: 338
@kspr
Enig.
Jeg syntes tilgengæld at Phillip havde fortjent at vinde den..Er sikker på at han havde taget Mads hvis ikke han var blevet cripled af Edgars Straight Catch på River.
Men da han er en af vennerne kan mit syn være farvet en smule.
Men rigtig godt spillet af Mads i den pågældende hånd.
Mvh
Bentz
Det mest interessante var at se ham kineseren gå all in med 10-Js, på et tidspunkt hvor han egentligt har en pæn stak chips.
Det er åbenbart ikke kun i Betonbet-showet at folk spiller den således, og så falder argumentationen om at man får bedre poker ved at hæve buyin, som har været diskuteret i betonbet-trådene, en kende til jorden ;-)
Must have:
[a:http://img138.imageshack.us/img138/2724/tyr3wy.jpg][a]