er 200$ nok?

#1| 0

Hej Pokernet!

Jeg har de sidste par måneder spillet onlinepoker på hyggebasis, med meget små stackes!

Nu føler jeg efterhånden at jeg har fået bedre styr på de mest simple ting, og vil derfor gerne starte et lille projekt. Nu kommer det egentlige spørgsmål:

er 200$ nok til at starte med at grinde 5$ SNG's eller ville i foreslå et mindre buy-in?

Hvilket site ville i vælge at starte på med henblik på RB aftale? - så vidt jeg har forstået er det mega vigtigt da det kan bidrage 2-3% på ens ROI, - Hvad sker der med RB aftalerne efter 1.1.2012?

Er der nogle der kan anbefale en god bog om SNG's low limit?

Det var en del flere spørgsmål, men håber i kan være nyttige med lidt hjælp

Mvh. Niklasvs - nybegynder

17-10-2011 15:39 #2| 0

hvis du har lyst til at reload igen hvis du går broke, så kunne man vel godt, men hvis du ikke vil deposit mere end de 200$ så ville jeg råde dig til at spille 2-3$ sngs :)

17-10-2011 15:48 #3| 0

Okay, det tror jeg at jeg vil gøre så :-)

Nogle ideer til hvilket site der er optimalt at starte på?

17-10-2011 15:49 #4| 0

ehm eftersom alt rakeback mere eller mindre bliver fjernet "siger folk i hvert fald" så tror jeg stars er udmærket at starte på, plus niveauet er ret så lavt på de lavere stakes :)

17-10-2011 15:52 #5| 2

I forhold til bøger, så vil jeg anbefale dig, at læse "Sit 'n go strategy" af Collin Moshman.

17-10-2011 15:54 #6| 0

Hej Niklas og velkommen til!

35 buy ins til SNGs kan godt virke som meget, men varians er en træls fætter i SNGs, og så er man hurtig bust. Jeg ville nok indsætte lidt ekstra, og så være lidt bedre klædt på. Det er dog lige så vigtigt, at du husker at udvikle dit spil imens. Her ville det være oplagt, hvis du poster nogle hænder til Analyse.

PokerNet har et samarbejde med en lang række partnere som, som har nogle fine tilbud. PokerStars ville være et fint bud på en side, hvor du kan finde en masse action på lowlimt SNG.

PokerNet har en $600 sign up bonus som du kan læse meget mere om her

Se liste over alle vores partnere her.

Redigeret af Dieb d. 17-10-2011 15:55
17-10-2011 15:55 #7| 0

Okay:) . . kommer der noget alternativ til RB, eller rygere de ekstra indtægter ned i lommen til spilfirmaerne?

Er der nogle der kender til programmet SNGwiz, og som kan fortælle mig om det er pengene værd. Overvejer at investere i programmet hvis det kan hjælpe til en højere BB/100

17-10-2011 15:57 #8| 0

BB/100 betyder intet i sngs :D men altså SNGwiz er rigtig godt, men ikke nødvendigt på 2-3$ niveauet :)

17-10-2011 16:57 #9| 0

@Dieb

Først og fremmest tak for velkomsten :-)

- Ja det er selvfølgelig rigtigt at man skal have variansen med i overvejelserne, og hvis jeg nu starter på PokerStars, med en sign-up bonus (100%) vil det jo være 400 $, og så ville være en del mere at gi' af til variansen...

Tror jeg giver SNGwiz en chance, da de har en 30 dage trial!

@Muhsen

Hvordan er niveauet i bogen? begynder/middel/meget øvet? - leder efter noget hvor de mest simple ting er undladt og hvor man evt. kan læse lid om nogle bestemte situationer man ofte kommer udfor i SNG - Bubble ect.

17-10-2011 17:00 #10| 0

Du skal dog være opmærksom på at bonus'en bliver udbetalt i rater og du derfor ikke ligger ud med en $400 rulle.

17-10-2011 17:00 #11| 0

Bogen som muhsen anbefaler er guldværd hvis du vil chrushe SnGs. Køb du roligt den.

17-10-2011 17:01 #12| 0

Hvor mange borde spiller du af gangen og er det normal eller turbo?

Hvis du spiller en håndfuld normals, så burde 200 dollars være fint til at bygge op med, så længe du ikke rammer en hård negativ varians til at starte med. Moshmann bogen, som blev nævnt tidligere i tråden, er en god startup bog. Jeg har den selv liggende på en hylde, og hvis du stikker snuden forbi frederiksberg kan du få den for en halvtredser. Held og lykke med projektet.

Ift. rakeback og site, så ville jeg være opmærksom på hvornår det er du har tid til at spille. Er det om aftenen eller meget tidligere på dagen? Stars er et super site, men på low stakes ville jeg meget hellere vælge et site med hård rakeback eller noget ala PN's Betfred deal.

17-10-2011 17:07 #13| 0

Kanish@ Ja fik lige nærlæst efter mit indlæg, at det er 10$ rater... - vil helt sikkert skaffe mig bogen

Pavillion@

Har før spillet cashgames hvor jeg kører med 4 borde af gangen... Har spillet 0.02/0,04 $ hvor jeg kørte med BB/100 på 7, så regner ikke med at rammer ind i en forfærdelig stime, selvom varians altid er en del af spillet.

Arbejder som lærervikar, så plejer at have mulighed for at spille ved en 14-15 tiden og frem! Hvad forskel gør tidspunktet :)?

Kan jeg komme forbi og hente bogen imorgen ved en 14 tiden? - ved ikke om der er en privat indbakke du kan sende adressen til?

17-10-2011 18:35 #14| 0

skimmede kun lige tråden, så ved ikke om der er nogen som allerede har sagt det, men hvis du køber wiz, er det vigtigt du bruger det rigtigt, da det ellers kan give dig nogle store leaks, hvis du ikke sætter ranges ordentligt op! Og velkommen :)

17-10-2011 18:56 #16| 0

Mange tak:)

Findes der nogle videoer der forklarer hvordan WIZ bør bruges og settes op?

Niklas

22-10-2011 13:27 #17| 0

Hej Alle pokernettere!

Har nogle almene spørgsmål samt et par spørgsmål til Collin Moshman bogen som jeg lige har læst.

1. Hvilket site ville i vælge at starte op ved? Søger en side med en god rackback aftale, samt som minimum 100% på indskuddet... derudover skal der helst være en del fisk på de lavere SNG limits.

2. Efter jeg har læst Collin Moshman bogen (i havde ret, den er super god), har jeg tænkt over et par spørgsmål!

cEV, er det noget man skal regne ud ved hver hånd og findes der et program til at gøre det mens man spiller? eller er det nok at have forståelsen for hvor vigtigt det er at skabe en cEV+ og så ellers regne med pott odds ?

Mvh Niklas.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar