Er 888 skattefrit?

#1| 0

Hej

Er der nogle der ved om 888 er skattefrit?

- Post gerne nogle links der hvor i får jeres information fra :)

15-02-2011 13:48 #2| 0

Nej.

www.pokernet.dk/promo-deals/

15-02-2011 14:10 #3| 0
da.888poker.com/

"Cassava Enterprises (Gibraltar) Limited er licenseret og reguleret med henblik på at tilbyde online spilleservice i henhold til Gibraltars love og gør ingen forestillinger med hensyn til lovligheden af sådanne servicer i andre jurisdiktioner."

Jeg ved ikke hvor PN får deres info fra. Hvis du er i tvivl er det bare at få skrevet til skat og få dem blåstemplet som skattefrie.
15-02-2011 14:20 #4| 0

Der er afgørende forskel på at have en EU-licens og at have den RIGTIGE EU-licens. Vi har ikke kunne modtage bevis fra 888 om at de er skattefrie, og har opnået de rigtige licenser, og derfor "spiller vi sikkert" og siger at de ikke er.

Det er ikke så nemt at gennemskue som det burde være, og mange folk i de forskellige selskaber aner det simpelthen ikke selv. De siger selvfølgelig ja hvis I spørger dem, og henviser til Gibraltar eller Malta-licenser. Men dem har de allesammen, og det handler om nogle andre ting. De skal have de rigtige, og det er altså ret afgørende. Det har vi ikke kunne få bevis for at de har hos 888, og vi lister dem derfor som ikke skattefrie (ligesom det må formodes at SKAT vil gøre, hvis de heller ikke kan få tilstrækkelig dokumentation for andet).

15-02-2011 14:22 #5| 0

2 links fra skat.dk jeg havde på lager:

Om poker og skat
www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1816863

skattefrie pokersites
www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1816974

15-02-2011 14:24 #6| 0

Ok, der er åbenbart flere forskellige slags EU licenser. Så er der kun en vej tilbage og det er at søge om svar hos skat.

15-02-2011 14:45 #7| 0

Vi valgte da vi skulle liste dem, og de ikke rigtig vidste noget om det at vi hellere ville liste dem som skattepligtige og risikere de var skattefri end omvendt.

888 har licens på gibraltar, og et kvalificeret bud er, at de med en fornuftig sandsynlighed er skattefri, men jeg vil ikke love noget. Du kan evt. høre skat om bindende svar.

MVH Skod

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar