Dette er hvad de skriver:
![](/i/upload/images/u_4999281610707432.png)
Jeg har spurgt dem og de vil ikke afsløre hvad der udløser en invitation.
Jeg håber/mistænker at det er ved niveau 100 (efterfølgende måned)
Hvis du er VIP, kan du huske hvornår (hvilket level)/hvordan du blev det?
Dette er hvad de skriver:
Jeg har på andre forum set folk der rammer level 150+ og stadig ikke har fået den status. Så mit gæt er at det muligvis er en kombination af at være et bestemt level og så samtidig betale en masse i rake - men det er bare et gæt. Tror det i højere grad er en belønning til de spillere der betaler mest i rake end det er en gevinst for at nå et bestemt lvl-mål.
Duck skrev:Jeg har på andre forum set folk der rammer level 150+ og stadig ikke har fået den status. Så mit gæt er at det muligvis er en kombination af at være et bestemt level og så samtidig betale en masse i rake - men det er bare et gæt. Tror det i højere grad er en belønning til de spillere der betaler mest i rake end det er en gevinst for at nå et bestemt lvl-mål.
Tak Duck.
Junior skrev:
Tak Duck.
Damn it :(
Det er så træls at man ikke kan få en klar udmelding. Jeg spiller ikke så mange lange tours så hvis det er en sejr i sådan en har det nok lange udsigter. Især fordi det er sportsbetting der har givet de fleste points/level-ups for mig.
Det er 100% intet med om du vinder et eller andet :D
Det er nok mest om du enten raker rigtig meget, eller taber mange penge på slots/sportsbetting.
Junior skrev:Dette er hvad de skriver:
Hvad er fordelene ved at være VIP hos 888?
Luckb0x skrev:
Det er 100% intet med om du vinder et eller andet :D
Det er nok mest om du enten raker rigtig meget, eller taber mange penge på slots/sportsbetting.
Hehe - jeg nåede så at tilmelde mig 2 tours inden jeg så dit svar ;) Jeg læste om en der blev VIP efter tour-sejr, men det var nok tilfældigt. Det giver mere mening med rake.
Travkongen skrev:
Hvad er fordelene ved at være VIP hos 888?
Hovedsaligt er det en månedig VIP freeroll. Men der er også noget med ekstra 'rakeback' (points)
Har en ven der var. Meget dygtig blackjack spiller. Så dygtig at han fik en tur til Metallica koncert, på restaurant, hotel ophold, fik gaver (freebets/bonusser) på sin fødselsdag, og ja sågar en opringning jævnligt omkring hans ve og vel. Det er ik for sjov det VIP hold derinde. Men det kræver man kender ordsproget: “det kostede lige en UP” før man bliver det !
dlrma_ skrev:Har en ven der var. Meget dygtig blackjack spiller. Så dygtig at han fik en tur til Metallica koncert, på restaurant, hotel ophold, fik gaver (freebets/bonusser) på sin fødselsdag, og ja sågar en opringning jævnligt omkring hans ve og vel. Det er ik for sjov det VIP hold derinde. Men det kræver man kender ordsproget: “det kostede lige en UP” før man bliver det !
Det var dengang, der var noget ved at være VIP. Lovgivningen umuliggør den slags ting nu.
Og enig med de andre i at VIP'erne er dem, der lægger mange penge i butikken. Forhåbentlig via rake og ikke via tab.
Hummer skrev:Det var dengang, der var noget ved at være VIP. Lovgivningen umuliggør den slags ting nu.
Og enig med de andre i at VIP'erne er dem, der lægger mange penge i butikken. Forhåbentlig via rake og ikke via tab.
Hvor gammel er den lovgivning ?
dlrma_ skrev:Hvor gammel er den lovgivning ?
Per 01/01/20