Hola
Jeg har netop oprettet mig hos et pokerrum gennem pokerbonus.dk men er løbet ind i lidt problemer og skrev derfor til supporten i mandags.
Der står de vil svare tilbage indenfor 24 timer og da jeg ikke har hørt noget håber jeg der er én her inde der kan vække dem :)
Tak for hjælpen
Jesper
Er der nogen hjemme hos pokerbonus.dk?
@Skovjuul
Det er således at vi også ejer PokerBonus.dk, så du kan skrive spørgsmålet direkte til [email protected].
I know, det var derfor jeg lige ville gøre opmærksom på det her :)
Men jeg sender lige mail'en igen til den nye adresse.
Takker.
Hej igen, jeg sendte en mail i onsdags, er der nogen der har modtaget den eller skal jeg hellere sende den i en PM til dig Pisfisk?
Ej... Det er fandme ikke godt nok drenge!
Lool :D PN Respons time er da gået noget ned på det sidste ^^?
Haha wtf? Og de kan ikke engang undskylde det med, at det har været weekend.
Der arbejdes kun om søndagen, når man alligevel skal sidde foran PC'en og grinde :)
Hej Skovjuul.
Jeg kan kun beklage den lange ventetid. Den skyldes flere ting, men når vi har lovet 24 timer er det naturligvis ikke i orden.
Vi har snakket sammen, og lige nu kan vi simpelthen ikke svare indenfor 24 timer, så teksten vil blive fjernet, både herfra, og flere andre steder.
Din Support-tid har været ekstremt langt, bl.a. pga. jeg slet ikke har modtaget den mail du har henvendt til Pokerbonus, af nogle tekniske problemer, og dels fordi vi de sidste par dage har holdt workshop sammen med nogle eksterne konsulenter, og derfor reelt ikke har passet vores arbejde på PokerNet.
Jeg har modtaget den du har sendt onsdag, og kigger på den nu.
MVH Skod
@skod
Hvor mange er i dernede nu?
Normalt tager man ikke hele arbejdsstyrken fra til sådanne ting, men styrer i selvfølgelig selv.
Men glem nu ikke hvad jeres hoved-eksistensgrundlag er
@
Vi er sådan set kun 3½ ansatte, så en workshop med under 100% af arbejdsstyrken bliver hurtigt lidt tam :)
For at svare på dit spørgsmål, så er de eneste der tager sig af support Pisfisk og jeg, men vi tager os samtidig af promotions, dealmaking, regnskab, forretningsudvikling og 1 millard andre ting, og det er lidt et problem.
Promotions og forretningsudvikling er også i høj grad til gavn for brugeren, så det er ikke fordi vi bare sætter jer til side. Slet ikke.
I den perfekte verden havde vi en person til kun at håndtere support, men så heldige er vi desværre ikke.
Der er planer om mindst 2 fuldtidsstillinger mere, og det glæder jeg mig meget til sker.
MVH Skod
Pokerbonus.dk er heeelt væk en dybt uprofessionel side! Siden snød for godt et års tid siden mig for et par hundrede $ i forbindelse med noget bonushalløj, og der var kun "blablabla" at få, da jeg endeligt fik dem i tale.
Siden burde bare lukkes ned, og jeg kan da slet ikke forstå, at pokernet vil lægge navn til!????