Er det efterhånden standard at...

#1| 0

.. diverse pokersites har nærmest latterlig kundesupport?


Er jeg den eneste der er ved at være godt træt af de forskellige sites og deres måde at udøve kundesupport på?

Stars er nærmest til grin i min sag, party ikke meget bedre og så lige Betfred som overhovedet INTET fatter...

Stars:

Så ville jeg sætte et nærmest mikroskopisk beløb ind og spille lidt småt lort på stars, da jeg får en automatisk mail efter jeg er blevet nægtet at indbetale penge. De spørger omkring mit forhold til "Østerbro100" som jeg aldrig har hørt om før. Samtidigt beder de mig om, at sende mit kørekort ind. Det er alt sammen fair nok hvis det ikke lige var fordi de faktisk har fået det sendt in 5!! gange før på de 5 år min konto har eksisteret. De beder ikke engang om en regning af nyere dato, nej bare kørekortet som er det samme som de også var de andre 5 gange.. Det er jo totalt latterligt at jeg skal bruge tid på at finde enten en scanner eller en eller anden med en telefon der kan tage et billede og sende til en mail hvor jeg kan sende det videre. Og ja, jeg ved godt det er smart at have liggede på en mail, da alle sites beder om det engang når man åbner en konto, men for fanden 5 gange?! Skriver jeg synes det er totalt latterligt at de ikke bare kan tage de oplysninger frem fra sidste gang jeg sendte ID' ind til dem, men får en nærmest automatisk mail tilbage om de skriver at de bare skal bruge det ID og ellers er der intet at gøre. Hvis det ikke var fordi Stars er så store og så mange muligheder for at spille, skulle man nærmest stoppe med at spille der. Totalt latterligt at jeg skal misse en søndag aften på stars med lidt små tours fordi de ikke fatter en hat af hvad de selv har fået af oplysninger før. Og de er jo nærmest ikke til at snakke med overhovedet. Selvom man skriver HASTER til dem går der 7 timer før man får et svar på deres 24 timers kundesupport.

Party har lukket for adgangen til den lokale netcafe hvor jeg plejede at spille fordi der er en eller anden random noob der har lavet noget rod hernede fra. Kender ikke personen og aner ikke hvad han har gjort. Så har jeg nok skrevet 20 mails med party og ringet med dem 4 gange. De har tidligt i forløbet erkendt at de ville åbne for adgangen til stedet, men kan nu åbenbart ikke finde ud af det. 3 gange har jeg måtte tale med en kundesupport medarbejder og skrive den IP jeg sad på og forklare at det altså er en netcafe med skiftende IP og 100 computere. De er totalt latterligt at de ikke kan finde ud af det. Har taget nok en måned totalt for mig at få 20 mails 4 telefon samtaler igennem og de har stadig ikke fixet det. Jeg har nærmest givet op nu og droppet PartyPoker.

Betfred er nærmest de mest latterlige. Jeg lavede en konto igennem her og smed et lille beløb ind med det tilbud i havde. Kan ikke huske om det var 100 eller 200% first deposit bonus eller hvad det var. Men efter jeg havde lavet 512 points havde jeg ikke fået udbetalt nogle bonus dollars da de ellers skriver at det er 500 points pr. 10$

Efter 2 timer i livechat med 3 forskellige kundesupport medarbejdere fortæller en af deres supervisors at jeg mangler 43 points for at have lavet 500 points på min bonus. Jeg bruger nu måske 2 timer på at gøre det klart for ham her, at en FIRST DEOPSIT bonus nok starter når jeg laver mit først deposit og derved starter med at optjene points?

Hvordan fanden kan jeg få points hvis jeg ingen penge har. Altså laver mit deposit og så laver jeg points, kan ikke få points før jeg har lavet deposit og spillet.. Han giver mig efter 4 timers tid totalt ret i det er helt væk at den ikke starter når man indbetaler med det tilbud, men for fanden 4 timer spildt på idiotiske supportmedarbejdere. Jeg er så pisse træt af man skal bruge oceaner af tid på ting der er så logiske.

Nå skulle lige af med det.. Burde nærmest have ligget i badbeats.





Lyager

14-11-2010 19:54 #2| 0

Stars har en uovertruffen support. Det synes jeg der er enighed om alle steder jeg har set.

Dog spiller jeg normalt heller ikke fra samme IP som andre brugere, og de gange det er sket har jeg skrevet en mail forlods og gjort opmærksom på det.

Mange af de eksempler jeg har set på problemer med support, er der semiskidt engelsk og/eller en skidt tone involveret.

Jeg har oplevet ringe support og irriterende mangel på service. Men i det store hele er jeg godt tilfreds med få undtagelser på de sites jeg har spillet.

14-11-2010 20:08 #3| 0

Kan kun gi dig ret.. Spillede lidt tidliger idag en Sat med 10pladser til Main event idag.. Jeg kunne være lige glad da jeg kvallede, men der var kun 6 der fik ticket, selvom der står 10 garanteret.. Skriver til dem for at gør dem opmærksom på det, og får denne mail..

Tak for din henvendelse til PokerStars.

Desværre var præmiepuljen, efter rebuys og add-ons, ikke stor nok til, at
kunne udlodde 10 billetter til 'target' turneringen.

Vi undskylder for ulejligheden, men vi har ingen kontrol over hvor mange
penge der vil ende op i præmiepuljen for disse særlige satellit turneringer.
Som sådan, er det vanskeligt at afgøre, om turneringen vil fortsætte, da det
ikke er muligt at have overblik over præmiepuljen, indtil add-on perioden er
afsluttet.

Når man spiller disse turneringer, er det bedst at læse lobby beskeden som
vil se nogenlunde sådan her ud: 'En plads tildeles for hver $215 i
præmiepuljen."

Hvis præmiepuljen ikke er opfyldt, til at udlodde en eneste billet, vil
turneringen stoppe. Systemet vil derefter dele præmiepuljen efter rang.
Normalt i en sådan situation, vil vi uddele priser, startende fra prisen på
4 x buy-ins, f.eks buy-in for en turnering er $3 (ekskl. rake), så når
præmiepuljen ikke rækker til, at vi kan tildele en plads til 'target'
turneringen, vil vi istedet tildele 4 x buy-in på $3 til de bedst placerede,
således at der er $12 til de højest rangerende spillere. En enkelt
pengepræmie på mindre end 4 x buy-ins ($12) vil blive tildelt de næst lavest
rangerende positioner, skulle præmiepuljen ikke kunne deles imellem de
højere rangerende spillere, der hver modtog $12 i pengepræmie.

Vi sætter pris på din forståelse.

Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til igen at kontakte os.


Med venlig hilsen,

Anders K
PokerStars Kundeservice

14-11-2010 20:18 #4| 0

Du må seriøst på en eller anden måde gøre noget, som giver Stars grund til at bede om ID. Jeg har også spillet der 5 år, og har aldrig været udsat for at skulle identificere mig.

14-11-2010 20:22 #5| 0

Må give OP ret, men sådan er det generelt i samfundet, alt man skal have support på, lige fra lægen til en fejlfarvet mobiltelefon er jo helt væk, selv hvis man vinder en præmie i et drømmeholdsspil skal man presse på for at få den.
Sørgeligt imo

14-11-2010 20:31 #6| 0
OP

@Lecter

Ja man skulle tro det men desværre har jeg ingen ting gjort.. Udover at spille fra ca. 400 forskellige IPs..

Sick shit



Lyager

14-11-2010 20:46 #7| 0

"Udover at spille fra ca. 400 forskellige IPs.."

Obv her den ligger.

Jeg har spillet på en milliard forskellige sites og har skulle sende noget ID værk ind 3 gange.
Jeg undrer mig over at folk får det til at lyde som om nærmest alle pokersites kræver dette.

14-11-2010 20:51 #8| 0
OP

@Ketelsen

Men der er ikke imod deres T&A at spille fra forskellige IPs og jeg har skrevet det ca. 10 gange til dem, hvor de altid svarer at det er intet problem. De skriver jo ikke at det er grunden men at jeg har et forhold til en eller anden tosse (og sidste 3 gange jeg er logget på har været hjemme fra - ca. 1½ uge )



Lyager

14-11-2010 20:53 #9| 0

The animal hvis der står 10 seats garanteret kan de sgu ikke komme ud af det på den måde der. Klag indtil deres ører falder af!

14-11-2010 21:00 #10| 0

@inpos

Gjorde jeg os..

Tak for dit svar.

Jeg beklager fejlinformationen i den tidligere e-mail.

I dette tilfælde blev de 4 resterende spillere manuelt krediteret med $T510,
så de kunne registrere sig i turneringen, da præmiepuljen ikke var
tilstrækkelig til at automatisk udlodde 10 pladser.


14-11-2010 21:19 #11| 0

Giver de andre ret i stars support er helt i orden, næsten i hvert fald. Deres support giver svar ganske hurtigt, om det er weekend eller aften/nat.

Dog er det, tydeligt næsten altid standard meddelelser, skrevet på forhånd til diverse kategorier.

Det betød der var én gang jeg efter 3. forsøg måtte pointere, de faktisk godt måtte svare på det jeg spurgte dem om. Hende den første mail-reply-finder ramte ikke helt plet i f.h.t. jeg ville vide i hvilket omfang jeg kunne lave script til genvejstaster og lidt lign.

Kan være noget lign. der er sket for dig The_Animal84. Ellers ville jeg da også ret så meget høre nærmere om de ikke synes, de behøver overholde garantipræmierne...

14-11-2010 21:37 #12| 0

Stars har en genial Support... ftp skuffer mig deri,od rimelig kræftigt pt

14-11-2010 22:06 #13| 0

"Stars har en uovertruffen support. Det synes jeg der er enighed om alle steder jeg har set."

- Jeg er sgu ikke helt enig, fryden... har tit bøvlet frem og tilbage med dem fordi de INTET fatter!


15-11-2010 21:06 #14| 0
OP

LOL

Så fik jeg sendt ID ind til stars som med det samme skrev min konto igen var blevet godkendt.

1½ time efter vil jeg lave den indbetaling jeg ville fra start og om så ikke jeg får samme besked, bare nu med en anden tosse som også har spillet fra en af de steder jeg har spillet fra. Men har ikke været inde siden så hvorfor ikke spørge omkring gutten i første mail, nej nu skal jeg bruge tid igen på at skrive til dem og de skal garanteret have kørekort igen (selvom det er 2 timer siden jeg mailede et billede af det).. hvor er det bare fucking latterligt det her...



Lyager

15-11-2010 21:53 #15| 0

400 ips? Det lyder da helt vildt. :-/

15-11-2010 22:00 #16| 0

LoL

Fuck det lyder sygt.

Sende kørekortet ind 2 gange :-)

15-11-2010 22:42 #17| 0
OP

@A-Rod

Det er nok nærmere omkring 100 over tid... men stadig..

@NFLKorsgaard

Det er mere princippet i at de ikke bare beholder oplysningerne :/



Lyager

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar