pantherdk skrev:Umildbart har jeg svært ved at se hvad forbrugerombudsmanden kan gøre her.
Ligeledes så skriver du at "men jeg har kun modtaget beløbet for regningen"
Vil det sige at de har følgende.
Sendt dig en regning hvor der fremgik 2 linier, en reel udgift du skulle betale og et administrationsgebyr.
Hvor de så har tilbagebetalt den reele udgift men ikke administrationsgebyret ?
Hvorfor tilbagebetaler de den reele udgift hvis det er sådan ?
Ja. Administrator har betalt en regning der fejlagtigt var sendt til andelsforeningen, og har derefter trukket de penge + gebyr fra mig, adderet til den månedlige ydelse.
Det kan være at han synes han fortjente et administrationsgebyr for det arbejde han udførte da han måtte ringe ind og give elselskabet sine betalingsoplysninger, så de kunne refundere den regning han havde betalt på vegne af mig - som altså var blevet sendt ved en fejl hos elselskabet.
Inkog92 skrev:Er det stadigvæk elregningen der er problemet?
Yes. Jeg fik ringet ind, og fik at vide at problemet var løst, og at jeg ville få "pengene" retur d. 1/1-19. Det tolkede jeg selvfølgelig som regning + gebyr. Da jeg ikke har fået svar på min seneste mail kan jeg selvfølgelig ikke udelukke at det bare er en fejl.
Nu er jeg egentlig bare interesseret i at vide hvilken klageinstans jeg skal "true" med, da det virker lidt kikset at bruge forbrugerombudsmanden, hvis de reelt ikke er den relevante autoritet.