prangstar skrev:
Det er jo ikke mening baseret. Selvfølgelig får skattefar moms og afgifter ind, men det ændrer jo ikke på, at skattefar fra start er bagud med 50 pct.
Du kan selv dykke ned i rapporter fra Rockwool-fonden og se hvor meget sort arbejde egentlig koster i fælleskassen. Men jeg tænker du nok er smartere end dem der udarbejder rapporterne.....
Haha.. ja okay.. så du tror alle vores penge bliver brugt korrekt og fornuftigt?
Hvad med afgifter på biler og lort og lagkage? Det jo helt til grin at de skal have så høje afgifter! De lokker os jo til at købe små biler som ikke engang er sikre nok hvis de skulle køre galt også skal folk oftere på sygehuset som koster endnu flere skattekroner osv. Var afgifterne ikke så høje ville vi automatisk købe større og bedre biler som koster mere.. så de i sidste ende får pengene igen den vej også kommer der færre til skade :)
Nej de er ikke bagud med 50% som sådan , fordi de fleste havde aldrig købt hvis de ikke havde lavet ekstra lommepenge :) win win:)
Vores penge kører bare i ring og ring, så de tjener mange skattekroner på de samme penge de allerede har tjent 50% på!
Der har intet med jeg er smartere end andre.. men vores skattesystem osv er helt væk på mange Områder.. Jeg har læst og hørt om
Rockwool fonden,( ja de har lavet en rapport, wow ) men det ændre på at skattevæsnet selv smider mange af vores penge væk til alt muligt lort.. også hæver de bare vores skatte% eller sætter afgifter op på sukker, fedt osv. og i sidste ende er det os der ender med at betale fordi de ikke kan administrere det korrekt.
Men prangstar, du betaler skat af alle dine gevinster du evt skulle vinde i alle de ulovlige pokerklubber der findes?
Redigeret af Schaffen85 d. 11-10-2019 18:44